Gå til innhold

Hva skal dere i dag da? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det stille og rolig. Kommer 4 venninner til meg nå klokka elleve.. så da skal jeg ordne litt lunch til oss ;) Så skal vi bare kose oss og skravle. Lillemor sover, og sover nok til rundt tolv i første omgang tenker jeg ;)

Når sambo kommer fra jobb så skal jeg ut til fotografen å hente bilder, så da har vi litt bilder å henge opp på veggene ;) Gleder meg veldig!

Så blir det rolig med hjemmelaga pizza i kveld.

Passer greit.. snuppa får 2 fortenner nå.. så nettene er ikke så fryktelig kule egentlig.. så da er det deilig med stille og rolig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først 4 venninner på besøk, og så hente bilder hos fotografen..... det er ikke en stille og olig dag for meg, hehe! det er en spennende dag, da skjer det litt. en stille og rolig dag her er når det faktisk ikke skjer en dritt, som idag, skal bare være hjemme med lillen, kjeder meg, venninnene er på feie, mannen sover etter nattevakt. så skal han hente storebror i barnehagen, så skal vi bare være hjemme. hehe! skjønner at jeg har et kjedelig liv, haha!

å få venninner på besøk er ukas høydepunkt fo meg, noe jeg gleder meg til i flere dager :o)

Skrevet

lengter er 2barnsmor; hehe.. er som regel på farta hver dag( utrolig rastløs.. ikke bare fordeler egentlig).. så for meg blir det stille og rolig når folk bare kommer hit;) Hvis du kjeder deg så ille får du kommer hit på lunch du å ;)

Skrevet

Skal snart hente bilen på verksted, så vaske klær..

Og så skal jeg hente junior i barnehagen før vi kjører til mamma og pappa..

Skal kose oss med reker i kveld =) Mannen skal ut med noen kompiser =)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

En tur på lekeplassen nå etterpå... ellers ingen planer.

Skrevet

åja, hvis du bor i nærheten så kommer jeg løøøpende!

jeg er veldig arstløs om dagen. har vært hjemme i 3 år snart, 2 svangerskap med sykemeldinger, og 2 permisjoner rett etter hverandre. nå er jeg lei. gleder meg til å begynne skole til høsten!

Skrevet

Til legen å få satt inn spiral...;-) Ellers ingen planer.

Skrevet

Jeg og lillemor skal på Child Planet på Majorstua og leke der en stund :) Første gang vi skal dit, gleder meg! Senere i dag skal vi pakke, reiser på hyttetur i morgen :)

Skrevet

Sitter hjemme med sykt barn, minsta har hatt omgangssyken og nå har hun smittet størsten. Håper bare ikke jeg får det, hater å spy! Skal på jobb i ettermiddag. :o/

Skrevet

Idag tja.. Skal pakke, en tur på apoteket, lage pizzasnurrer og boller :)) Vi skal starte i natt til svigers mens vesla sover.. 12 timers lang kjøretur, ugh.

Skrevet

Vi skal til MALLORCA!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...