Gå til innhold

vert hos jordmor i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vert hos jordmor ja. det er nesten jenta mi. Både sist graviditet og denne så veide jeg 52 kg i uke 21 og hadde ett Blodtrykk på 100/60. Får alltid lavt blodtrykk jo lengre ut jeg kommer.

men det var en STOOOOOOOOR forskjell. Med nr.1 så var symfyse målet mitt 19,5 i uke 21, denne gangen var det berre 16 men når det er sagt så slet hun litt med å finne ut hvor livmoren min lå. Hos venninen min kjenner jeg VELDIG godt kanten på livmoren, hos meg har jeg aldri funnet den.

men jeg satser på at alt er i sjønneste orden selv om det var så lavt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor hadde forhåpentligvis innkalt deg ttil en ny sjekk om kort tid dersom hun trodde noe var galt. Mange bekymringer! Men en skal kunne stole på jordmor og oppfølgingen hun gir:))

Skrevet

Stler på jordmor gjør jeg ikke, selv om jeg har en annen en sist gang;) Sist gang var jeg bekymret fra vettet fordi magen sluttet å vekse og symfyse målet avtok. Mindre og mindre liv. Alt dette skjedde i uke 28. I uke 38 kom jenten som viste seg å være 1870 gram. Hun hadde ikke fått næring. Fikk beskjed om at det var ett mirakel at hun var i live;)

får ekstra oppfølging denne gangen fra sykehuset. er ikke direkte bekymret i dag etter kontrollen, men får meg ett LITE slag i tryne når jeg er under den grønne feltet

Skrevet

Lenge til du får vite kjønn??? Jeg er så spent på om det er en liten dutt du har=)

Godt og høre at alt er i orden!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...