tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Førstejenta blir 2 år i november og jeg syns det er slitsomt nok med barn jobb hus mann sånn som det er, og nå blir vi en til... hjelpes!! gikk på minipiller, men gikk tom og tenkte at siden sex er et fremmedord behøver jeg vel ikke piller. klarer å styre unna de 'farlige' periodene hvis det skulle bli noe opplegg i senga. men neida... typisk at da skal den sitte med en gang.mens når man virkelig prøver skal det gå nesten et år (i vårt tilfelle)! noen støtteerklæringer?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Dette kommer til å gå helt fint! :-) Vi kvinner har god bufferkapasitet og tilpasser oss skremmende raskt endringer i omstendighetene. Gratulerer med graviditeten og nytt søsken til datteren din! :-)
trippa Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Dette kommer nok helt sikkert til å gå kjempefint:)) Bare vent...du kommer etterhvert til å glede deg til å få en liten baby i hus igjen:) Gratulerer med graviditeten og en liten bror eller søster til din datter:)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 He, he, er ikke det typisk! Vi bestemte oss for å prøve på nr to tidlig, for det tok ett år å bli gravid med førstemann, så da gjorde det vel det med nr to også... Men neida! De skiller 18 mnd... Nå er de fire, og nesten tre år, og det går kjempefint. De har alltid hverandre, og leker og snakker sammen hele tiden. To tette barn blir som oftest veldig knyttet til hverandre. Og for din del tror jeg du merker at når dere er gjennom de første "baby-månedene" føles det ikke sååå forskjellig med en og to. Det er myyye større overgang å gå fra null til ett barn. Du venner deg nok til tanken etterhvert ;-) Og hvis dere har mulighet, så vil jeg virkelig anbefale at en av dere er hjemme én dag i uka, etter den vanlige permisjonstiden. (Det er jo mulig å bruke tidskonto, hvis det er vanskelig økonomisk). Det utgjør en kjempeforskjell hvis pappa eller mamma har en fridag med de små midt i uka. Da kjøper man seg fri fra mye av tidsklemma (er min erfaring i hvert fall...
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2009 Tusen takk, jenter;) Ja høres meget fornuftig ut det med en 'fridag'!!
Maligima Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Gratulerer så masse-dette kommer til å gå flott! Ble gravid når gutten min var 4,5 mnd,og fikk skikkelig noier..men det gikk kjempefint Er gravid igjen nå,og venter 1 februar.Barna mine er blitt 3 og 4 år. Blir jo selfølgelig en vanskelig periode i begynelsen,men vi mødre klarer det meste:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå