gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har svangerskapspenger, lurer da om hele ferien kan overføres til neste år? Noen som vet det? Finner ikke ut av det på nav sine sider...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Nå synser jeg bare, sånn at det er sagt. Svangerskapspenger får du fordi det ikke er sykdom hos deg, men forhold hos jobben som gjør at du ikke er på jobb. Da er du ikke sykmeldt og skal derfor per definisjon være frisk til å avvikle ferie. Om du hadde vært 100% sykmeldt i ferien og ikke "hjemme fordi jobbe ikke kan tilrettelegge", hadde det vært grunnlag for å få ferien igjen senere. Ville ringt NAV og hørt med dem.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Tror uansett ikke du får overført mer enn 2 uker. Men det sikre svaret får du jo om du ringer nav...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 Takk for svar..var det jeg regnet med selv også da man ikke er "syk" når man har svskpenger... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå