Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Er det bare et storoslo fenomen ? som har dukker opp med kjøpesenter og kafebesøk?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Jeg bor på landet, riktig nok på østlandet, og her er det også vanlig. Skikkelig fælt å se på folk som dekker til vogna med alskens.. Stakkars små som ligger å koker inni bakerovnen sin.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Har dere fulgt med i timen??!! Denne diskusjonen har vært. Velkommen etter sytepaver :-D
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Duskusjoner kommer i bølger. jeg var på ferie og der jeg var det heldigvis ikke vanlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 burkavogner? hahaha for ett artig ord. ja jeg er enig med HI. jeg hadde ikke likt å bli stengt inne i en så liten vogn uten luftmuligheter. NEI LUFTEHULLENE I HELSETEPPER GIR IKKE GOD GJENNOMLUFTING. sånn. der fikk jeg ut det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 ja jeg synes også det er et artgi ord jeg er motstander av det, men når vesla ville ikke sove når vi var på et senter her og jeg tenkte ja jeg kan prøve.. hadde helseteppe over i ca 3 min. prøvde å stenge utrykkene ute som noen sier her inne. men det hjalp ikke. så tok det bort og følte alerede da at det var dårlig luft følte at jeg møtte en varm vegg da jeg tok det bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå