Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Leander mottas med takk!!! Vil helst ha to navn, men finner ikke noe som passer med Leander.. Og hva syns dere om Noomi Elie eller Naomi Sofie?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 huff, må være litt ærlig her og si at Noomi Elie er et veldig bra bevis på at jakten etter de mest "unike" navnene har gått altfor langt!!!!!!!! Kan man i det hele tatt få det navnet godkjent av folkeregisteret? Jeg sier ikke dette for å være kvalm, men det navnet var helt forferdelig, pretensiøst og svært overdrevet. Sofie er ett veldig søtt og pent navn, Naomi er jeg ikke så begeistret for. Hva med Ada Sofie?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Hekta på Stieg Larsson eller? La det ligge... jeg bare sier det. Dette var ikke pent. Leander liker jeg ikke, så vanskelig å finne gode forslag. Men ville gått for Leander som navn nr 2 i såfall. Navn 1 bør da være et navn med maksimum to stavelser.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Om navnet vil bli godkjent??? Ehh.... Elie står faktisk i navneboka så JA det blir godkjent! Noomi har jeg ikke sett i noen navnebok, men kjenner ei som heter det fra ungdomskolen, så skønner ikke hvorfor ikke det skal bli godkjent heller. Jeg syns personlig at Noomi er finere enn Naomi, men vi vurderer likevel begge. Sofie er egentlig litt brukt opp i familien, men syns det er et fint mellomnavn pluss det da blir litt oppkalling. Ada er et navn jeg ALDRI kunne valgt til noen av mine barn. Syns ikke noe om det navnet. Vi liker begge Leander men vil ikke det skal stå alene. Leander er heller ikke et uvanlig navn akkurat, men det vi liker best. Har problemer med å finne et som passer sammen med Leander. Foran eller bak. Leander ..... eller ..... Leander HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Hekta på Stieg Larsson eller? Hvem er det????? HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Ei jeg kjenner har n sønn som heter Noa(h) Leander. Too much for min smak, men det passer sammen ihvertfall. Leander Martinius (heller ikke min smak, men..) Martin Leander Max Leander
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Huff da. Jeg liker ikke jentenavnene (du spør hva vi syns og jeg må ærlig innrømme de var grufulle) Leander er heller ikke min smak, men helt ok. Johan Leander Maren Sofie
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Synes Noor er penere enn Noomi og Naomi. Og synes Naomi er penere enn Noomi, det hørtes ikke ut som et navn engang. Og synes dog det er penere i Usa/England, er en av dere utenlandsk eller er dere helnorsk? De fleste navn passet til Leander. Adrian Leander, Martin Leander, Even Leander, Edvard Leander ++
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Synes ingen av dine forslag passet til Leander, men hver sin smak. Synes Marcus Leander er greit. Ikke superpent, men ok.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Noomi Elie : høres ut som en 2 åring prøver å si noe. Naomi synes jeg er fint, men ikke sammen med Sofie.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Det er helt lov å være uenig om navn og ikke like det andre liker, men reagerte litt på dette svaret...... "jakten etter de mest "unike" navnene har gått altfor langt!!!!!!!! Kan man i det hele tatt få det navnet godkjent av folkeregisteret? Jeg sier ikke dette for å være kvalm, men det navnet var helt forferdelig, pretensiøst og svært overdrevent." Er mange navn jeg ikke syns noe om, men jeg har da ikke behov for å "rakke ned" på de likevel.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå