Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg syns det høres veldig lite ut. Hva sier helsesøster?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 oi, det er samme vekt som min to måneder gamle gutt har... Er det din eller noen du kjenner sin?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har fått låne min egen og mine søskens babybøker. Stusset over vekten på søsteren min bare.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Ja det er veldig lite. Jenta min er 5,5 mnd og veier 8 kilo, 66 cm lang og hun er akkurat passe ifølge HS. 7 kilo er det en 4 mnd gammel baby gjennomsnittlig veier.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Har en venninne med en datter på 17mnd som er 7,3 kg og 78cm. Helsesøster har sagt det er lite (ligger under alt av kurver og slikt), men tror ikke de skal gjøre noe med det. Hun er frisk og fin og spiser, om enn litt lite
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Jeg synes det var ganske lite, ja. Men hvis hs ikke mener at noe bør gjøres så er det vel greit, barn er jo forskjellige. Datteren min veide 7,5 da hun var 12 mnd og vi fikk beskjed fra ullevåll at hun måtte legge på seg innen 3 uker, ellers måtte vi begynne på et ernæringsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå