*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Er inne på www.limewire.com og vet ikke hvordan jeg skal gå videre..get basic eller get limewire pro?
It's all about me Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Basic er vel gratis, mens pro koster. Men vær obs, vi fikk et sinnsykt aggresivt virus som sansynligvis kom gjennom Limewire. Har ikke bruk det stedet siden.
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Oj, hvordan merker en om en får det da? hjelper det ikke å ha sånne virus-kontroll-greier?
Mom2Two Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Der kan jeg ikke hjelpe deg da, for limewire er ulovlig..hehe;o) Men slik jeg har forstått det, følger det med mye virus og dritt, så jeg hadde ikke giddet sånn uansett.
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Såpass? Jepp, jeg har lukket ned den siden og holder meg unna;o) Hvor laster du ned musikk fra da - kjøper alt fra iTunes?
zadine Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 lurer også på hvor det er greiest å laste ned musikk... Skulle laget meg et spinningprogram....da trenger jeg masse forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå