Gå til innhold

Kan jeg være skadet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble utsatt for at eksen tok kvelertak på meg forrige uke og han var ganske voldig/hardhendt mot meg, og siden det har jeg hatt smerte i nakken men de siste dagene har det blitt mye værre, idag hadde jeg såå fra nakken til ene siden av hodet, tar smertestillende hele tiden.. Vet ikke om det kan være fra det som hendte da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mest logisk å tro at smertene dine kommer fra denne behandlingen han gav deg, kom deg til legen slik at du har en "dokumentasjon" på hvilke skader han har påført deg fysisk, håper du alt har anmeldt han!

Skrevet

Jeg var i utlandet, vet ikke hvordan jeg skal gå fram her, jeg kontaktet politiet i utlandet, men dro hjem så fort jeg kunne.. Hvordan g år jeg fram nå da? Jeg er faktisk livredd for ham nå :( Det var bf til barnet mitt..!

Skrevet

Drar til legen, fortell legen hva som skjedde og så forteller legen hva som skjer videre.

Skrevet

Rett til lege, fortell hva som skjedde, og be om henvisning til kiropraktor og røntgen/CT. Dersom legen ikke henviser til kiropraktor, så ring selv. CT får du nok henvisning til, hvertfall røntgen.

OG ANMELD HAM I NORGE! Be om besøksforbud, og at barnet også ikke skal treffe ham. Hvertfall ikke uten tilsyn.

Skrevet

Det gjør så sykt vondt og stråler ned armen, idag fikk jeg noe slags hodepine anfall, følte som jeg ble stukket med kniv tvers gjennom hodet kommende fra nakken.. Nå sitter jeg her med så store smerter at jeg tror ikke jeg får sove.. har ikke blåmerker eller noe..

Skrevet

Legevakta nå! Kjære vene, du må få hjelp. Fortell hva som skjedde ærlig der, så gir de nok råd videre.

Skrevet

Trenger ikke blåmerker om en er død av kvelning, heller. Ring legevakten helst i kveld. Dette er alvorlig. Ikke at jeg tror du dør nå, men der er andre skader. Det høres nesten ut som om du har fått Wiplash(eller hvordan det skrives) av dette. Det vet jeg kan komme av andre ting enn bil ulykker.

Du har kink i nakken, og trenger noe som stiller smertene + at du trenger en skikkelig kiropraktor i morgen.

Uff.. skulle gjerne vært der for deg nå. Vet hvordan mishandling er......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...