sjøsamen Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Er i uke 23+3 nå... og i dag har jeg ikke kjent noe liv, de andre dagene har det vært masse liv der inne og jeg kunne til og med se at magen bevgde seg. I tillegg har jeg vært plaget med litt mensenliknende smerter... er dette normalt eller burde jeg kontakte lege i morra?? Blir jo så bekymra..
Kongeørna Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Bekymring alene er grunn til å kontakte lege/føden! Ikke koselig å gå å være redd, spør heller en gang for mye! Når det er sagt, er det vanlig med forskjellig grad av spark fra en dag til en annen, husk at hvis barnet ligger med bena mot ryggraden din, kjenner du ikke så godt at den beveger seg. Det er enda så tidlig at baby'n har god plass. Drikk et glass kaldt vann, og kjenn godt etter om du kjenner noe. Lykke til!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Hei, med meg varierer det veldig fra dag til dag hvor mye jeg kjenner. Forrige fredag så hoppet magen flere ganger og det var fullt liv...i helgen dabbet det av og mandag kjente jeg ikke noe! Ringte da føden og fikk komme på sjekk og alt var heldigvis bra!!! De mente det var bra jeg tok kontakt og at man alltid skal ta sånne ting på alvor om mønsteret med bevegelse endrer seg drastisk. De mente at det er vanlig at babyen tar pauser og som skrives over her at den har goood plass og kan sparke bakover. Er 26+ 2 nå...Spis eller drikk noe kaldt/søtt og legg deg ned og kjenn etter... Regner med alt er bra, men kjenner du ikke noe på ett helt døgn så ring. Det var rådet fra min jordmor:-)
sjøsamen Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 Takk for gode råd og støtte... samboeren min mener jeg er overhysterisk... memn ja jeg er bekymret og redd. Uansett så er lille sprell i full aktivitet i dag og tar igjen for all energi han ikke viste igår
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Lett for mennene og si som ikke går og kjenner alt på kroppen sin hele tiden;-) Men de har jo ofte rett og da... Godt å høre det er fyll gass igjen i magen din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå