Gå til innhold

Erfaringer med basson polo??


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mye om og men, jeg klarer ikke å bestemme meg... har sambo bestem at vi skal kjøpe basson polo... Er det en grei vogn lr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt Basson (roma, tror jeg det var), og var ikke superfornøyd. For det første er den alt for stiv, virker veldig "hardplast"aktig når man vugger på den, og når du skal over en fortauskant lander den med et hardt dunk- nesten ingen fjæring. En annen irriterende ting var at det er to stenger som går på tvers foran kurven under vogna (sperrer for liksom) både foran og bak- så man får ikke satt bæreposer emd litt innhold under, da må man ta ut en og en vare og legge over og under stengene.. Ellers var det greit med styret som er vendbart (vet ikke om polo har det). Men da vi skulle ha ny ble det ikke Basson, men Svithun (norsk). Sistnevnte har den beste fjæringen jeg noen sinne har vært ute for på en vogn, såå myk og behagelig. Og med god plass under. (Det negative med den er imidlertid at ryggen ikke går helt opp). ikke lett å finne den perfekte vogna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...