Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hun ringte og ville treffes igjen på søndag.Hun kommer på middag og film:=) Kansje jeg har gjort en feil.Jeg har lovet henne å holde tett om dette pga foreldrene hennes vet ikke om det enda.Hun er 18 snart 19 år men det er litt vanskelig for henne å vite hvordan hun skal få sagt det.Poenget er at jeg har fortalt det til mine aller nærmeste noen min datter ville røpet uansett.Har jeg brutt tilliten mellom oss nå?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Be din familie holde tett, og si det som det er til denne søsteren; at ditt barn ikke vil klare å holde tett, så derfor har du sagt det til din familie:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Nei, det har du ikke. Kos dere kjempemasse. Blir så glad for å høre sånne historier! Familier trenger hverandre.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hun vil nok forstå at en liten jente ikke klarer å holde slikt hemmelig. Å legge et så stort ansvar på henne blir jo altfor stort i forhold til alderen hennes. Men kansje du kan tilby deg å være med når hun skal fortelle det til familien, om du føler det er rett for deg selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hmm fin tanke men nei.Jeg ville følt meg freidig ! Egentlig var det hun som inviterte oss til henne på søndag til middag og eventuelt overnatting men jeg forslo at hun heller kunne komme hjem til oss.Hun bor hjemme hos foreldrene som har reist på ferie.Jeg ville ikke følt meg helt bekvem hjemme oss dem så lenge moren ikke vet noe om oss.Men det var jo en fin tanke! jeg er ikke redd for å møte foreldrene hennes men syns ikke det passer seg at jeg er tilstede når dem får vite den store nyheten om den fremmede lillesøsteren.Jeg lurer egentlig på om moren vet om det men har skjult det for henne! Det er ihvertfall det faren har sagt til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå