Linchen Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Kom hjem fra Bulgaria i natt og har gjort meg noen erfaringer som jeg håper jeg husker neste gang vi skal reise: * en rull med plastposer kan brukes til så mangt (bæsjebleier, godis, doggy-bag etc etc) * ha nok bleier til hjemturen (han bæsjet 4 ganger den siste dagen - hadde kun en bleie igjen da vi kom hjem) * ta med gamle håndklær som strandhåndklær - så slipper vi å ta dem med hjem igjen * plastkopp fra IKEA el.l (til drikke, til fruktbiter og ikke minst til soft-is - kjeksen "smelter" før han får i seg isen, mens et krus holder seg. Så kan man jo drikke resten av isen til slutt) * sarong er genialt - kjole, strandpledd, "skygge", sammenbrettet blir den god pute, lunt teppe... Min er i deilig bomull. Kjøpt i Thailand for 11 år siden, er med meg hver sommer, kult blått batikkmønster Hm det var det jeg kom på i farten. Har DERE noen lure råd?
Linchen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Tja, si det... Var jo veldig poppis for noen år siden. Noen som vet? Ellers så er det jo bare et tøystykke, firkantet, avlangt...
De tre gull Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Man kan også bruke laken...vanlige bomullslaken.. Kan brues som teppe på stranden, håndkle, sarong osv.. Liten plass i bagasjen og lett å skylle opp i dusjen om de blir for skitten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå