Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ser at de har kjempebillige vaskemaskiner på www.elkjop.no, og er veldig interessert i å kjøpe en. Men jeg lurer på hvor lenge de er så billige? Jeg finner ikke noe info om dette på nettsidene, og skjønner ikke helt om det er en sånn kampanje som varer fra da til da, eller om det er en fast pris.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Du kan jo uansett kjøpe på sånn 3-4 måneders uten rente-kreditt. Og kvaliteten er helt sikkert OK. Jeg kjøpte en oppvaskmaskin for ca 3000 for 8 år siden, og der har ingenting vært galt. Den går og går, daglig:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Du får nesten alltid tak i billige vaskemaskiner. de har alltid noen til rundt 2500-2999 er det AEG eller elektrolux kan de anbefales har hatt det i 10 år nå. en billig type. og den har det aldri vært noe feil med og fungerer utmerket.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Det er ofte en sammenheng mellom pris, energibruk og støynivå.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 det skiller veldig lite på maskinene idag, vi har en til 2995,- den sjekket vi mot en til 8000,- ikke noe mere støy eller energinivå, men den til 8000 hadde endel innstillinger den rimelige hadde, men de hadde vi ikke bruk for så. for en vanlig familie trenger man ikke 100 program.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Hvordan funker dette uten rente-kreditt-opplegget da? Du siste anonym, ikke alle unge alenemødre med skyhøy husleie har råd til å kjøpe vaskemaskin til 10 000 bare fordi den ikke bråker like mye som en billigere =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Nei selvfølgelig ikke, de mer eksklusive maskinene er heldigvis forbeholdt oss med god økonomi
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Du betaler et par hundre kroner der og da, og så har du 3-4 måneder på å "hoste opp" hele beløpet, uten at du trenger betale renter på det:) Bare spør om det, jeg vet at elkjøp har dette:) Jeg også er alenemor, jeg med oppvaskemaskinen:) Vet godt hvordan det er. Min maskin bråker litt, men jeg merker det ikke lenger:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Ja, heldigvis er det ikke nødvendig for alle å ha det mest eksklusive, hehe =) Kan jeg få en god vaskemaskin for en god pris, så ja takk!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Det hørtes jo kjempeflott ut! Kan man benytte det ved netthandel også? Ikke sant, man merker ikke bråket etter hvert. Nå har jeg en vaskemaskin fra rundt den tiden Jesus ble født og den bråker som et uvær, men jeg merker det ikke. Jeg kan vaske klær på natta, og sover like godt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå