b_a_b_y_ Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Mistet i forrige svangerskap og hadde under dette svangerskapet noe stikkinger i magen, ikke så veldig mye, men kjente det godt kvelden før jeg begynte å blø. Blødningene satte igang da jeg var 7+6 og jeg koblet automatisk stikkingene og blødningene! Er nå gravid igjen (8+5), har hatt stikkinger mye mer dette svangerskapet. Det er langt nede på den ene sidet og det er stikkinger (ilinger) som kommer støtvis. Merker at det kommer på kveldene og gjerne hvis jeg er sliten. Har ikke blødd noe denne gangen. Har noen erfaring med dette og er det noe som jeg bør bekymre meg for?? Har vært overbevist om at det går bra denne gangen, men har nå begynt å tvile litt igjen...
dølajinta Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei. Tror ikke det er noe du behøver å bekymre deg for kjære deg! Jeg har også sånne stikninger noen ganger og det er visstnok fordi ligamentene strekker seg. Har erfart at det å være gravid bunner i mange bekymringer. Humørsvingninger kanskje?? He he. Skal på tidlig ul mandag så da får jeg vel bekrefta og alt er bra! Er da 7+0. Har du vært på ul enda? Hvis ikke ville jeg krangla meg til det for å slippe og bekymre meg så mye. Lykke til b_a_b_y_!!!!
b_a_b_y_ Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Åhhh...godt å høre at det ikke trenger å være noe galt! )) har egentlig ikke vært noe bekymret, da jeg føler det så godt på meg at dette går bra..men det ble litt ekkelt da disse stikkingene startet igjen! Har ikke vært på ultralyd enda nei, men det virket litt som at legen min hintet litt om det, så kanskje jeg skal "mase" meg til det hvis det fortsetter utover her. Var på tidlig UL forrige fullbyrdet svangerskap også, for da mistet jeg alle symptomer, ringte innover og var bekymret og da ba de selv om at jeg skulle komme innover å sjekke! 1000takk! Regner med det går bra, har jo hatt stikkingene lenge nå uten at det har skjedd noen ting, sikker noenlunde normalt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå