b_a_b_y_ Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Mistet i forrige svangerskap og hadde under dette svangerskapet noe stikkinger i magen, ikke så veldig mye, men kjente det godt kvelden før jeg begynte å blø. Blødningene satte igang da jeg var 7+6 og jeg koblet automatisk stikkingene og blødningene! Er nå gravid igjen (8+5), har hatt stikkinger mye mer dette svangerskapet. Det er langt nede på den ene sidet og det er stikkinger (ilinger) som kommer støtvis. Merker at det kommer på kveldene og gjerne hvis jeg er sliten. Har ikke blødd noe denne gangen. Har noen erfaring med dette og er det noe som jeg bør bekymre meg for?? Har vært overbevist om at det går bra denne gangen, men har nå begynt å tvile litt igjen...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei, stikninger er helt normalt sier alle leger og jordmor til meg. Hatt mye stikninger sånn at jeg kan våkne av det om natten. Kommer plutselig som lange nåler som stikker langt inni magen... på sidene er det også de båndene som holder livmoren på plass som strekker seg og det kjennes ganske så godt til tider. Litt ekkelt når det stikker men det er iallefall normalt. Lykke til, skal se spiren sitter godt denne gangen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå