Gå til innhold

Hvordan laster jeg over musikk til iPod? *blånn*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trykket "kjøp" på tre sanger, men de kommer jo ikke inn på iPoden...? Står på oversikten at de er kjøpt, men ligger ikke inne på listen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må først legge inn sangene på iTunes-biblioteket, og deretter synkronisere iPod.

Tips: Last ned LimeWire, ikke helt lovlig, men da får du sangene gratis, og du bare "drar" de fra LW-biblioteket og over til iTunes-biblioteket, og vips har du de :-)

Skrevet

Åhhh...går det an altså? Jeg er iPod-jomfru og har styrt med dette i hele kveld...har sikkert fått masse gråe hår pga hele iPod-skiten;o/ Får se om jeg skjønner hvordan jeg skal få de over til biblioteket...så får jeg prøve den derre LW-greiene;o) Takk!!!!!:o)

Skrevet

Ok, hvordan får jeg lagt inn sangene på biblioteket da....????

Skrevet

Det følger med en grå ledning med en USB-side og en side du setter inn i iPod`n - regner med du har koblet den til dataen? Isåfall skal vel iTunes-biblitek komme opp automatisk?

http://www.limewire.com/

Skrevet

Hvordan du får sangene fra LW til iTunes-biblioteket?

Skrevet

Ok, fått til å legge de over i biblioteket, men hvordan får jeg synkronisert iPoden?

Skrevet

Da trykker du på "Fil" (øverst i venstre hjørne") og deretter "Synkroniser iPod (litt ned på listen som da kommer opp)

Skrevet

TAKK - du er en lifesaver:o))))

Skrevet

Ser det ligger noen dårlige sanger inne fra før...hvordan får jeg slettet disse da?

Skrevet

På iPod`n eller iTunes-biblioteket?

Om du vil slette sanger fra selve biblioteket høyreklikker du bare på sangen og trykker "Slett", evt. bare tast "Delete"-knappen.

Om du ikke vil ha enkelte sanger på selve iPod`n, må du bare synkronisere på nytt og slette de sangene du ikke vil ha i selve biblioteket, tror jeg.

Du kan evt. opprette en ny "Spilleliste" (til venstre marg), men det er jeg ikke helt sikker på hvordan man kan få til å synkronisere bare en gruppe f.eks. =p

Skrevet

Ok,så hvis jeg sletter de inne på biblioteket, så slettes de fra iPoden også?

Skrevet

Nei, ikke automatisk. Altså, om du ikke har tilkoblet iPod`n til dataen via den ledningen jeg nevnte, så skjer det jo ingen kontakt mellom PC og iPod.

Men hvis du synkroniserer iPod igjen etter at du har slettet sangene, er de jo naturligivis borte, da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...