*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Har trykket "kjøp" på tre sanger, men de kommer jo ikke inn på iPoden...? Står på oversikten at de er kjøpt, men ligger ikke inne på listen min...
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Du må først legge inn sangene på iTunes-biblioteket, og deretter synkronisere iPod. Tips: Last ned LimeWire, ikke helt lovlig, men da får du sangene gratis, og du bare "drar" de fra LW-biblioteket og over til iTunes-biblioteket, og vips har du de :-)
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Åhhh...går det an altså? Jeg er iPod-jomfru og har styrt med dette i hele kveld...har sikkert fått masse gråe hår pga hele iPod-skiten;o/ Får se om jeg skjønner hvordan jeg skal få de over til biblioteket...så får jeg prøve den derre LW-greiene;o) Takk!!!!!)
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Ok, hvordan får jeg lagt inn sangene på biblioteket da....????
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Det følger med en grå ledning med en USB-side og en side du setter inn i iPod`n - regner med du har koblet den til dataen? Isåfall skal vel iTunes-biblitek komme opp automatisk? http://www.limewire.com/
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Hvordan du får sangene fra LW til iTunes-biblioteket?
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Ok, fått til å legge de over i biblioteket, men hvordan får jeg synkronisert iPoden?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Da trykker du på "Fil" (øverst i venstre hjørne") og deretter "Synkroniser iPod (litt ned på listen som da kommer opp)
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2009 Ser det ligger noen dårlige sanger inne fra før...hvordan får jeg slettet disse da?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 På iPod`n eller iTunes-biblioteket? Om du vil slette sanger fra selve biblioteket høyreklikker du bare på sangen og trykker "Slett", evt. bare tast "Delete"-knappen. Om du ikke vil ha enkelte sanger på selve iPod`n, må du bare synkronisere på nytt og slette de sangene du ikke vil ha i selve biblioteket, tror jeg. Du kan evt. opprette en ny "Spilleliste" (til venstre marg), men det er jeg ikke helt sikker på hvordan man kan få til å synkronisere bare en gruppe f.eks. =p
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2009 Ok,så hvis jeg sletter de inne på biblioteket, så slettes de fra iPoden også?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Nei, ikke automatisk. Altså, om du ikke har tilkoblet iPod`n til dataen via den ledningen jeg nevnte, så skjer det jo ingen kontakt mellom PC og iPod. Men hvis du synkroniserer iPod igjen etter at du har slettet sangene, er de jo naturligivis borte, da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå