Gå til innhold

hvis døra er open..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis døra til huset er open, og noen da går inn... Da er det ikke innbrudd?? Eller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da er det træspæssing

Skrevet

kan en anmelde noen for dette?

Skrevet

Kommer jo ann på formålet med besøket da. Hvis jeg skal besøke en venninne og hun vet at jeg kommer hender det at jeg ringer på for så å gå rett inn fordi jeg vet hun har hendene fulle med barna og setter pris på å slippe å komme og lukke opp. Men hvis en innbruddstyv går inn i et hus der døra står oppe og tar med seg "halve huset" er det like fullt innbrudd selv om døra sto oppe. Men tror ikke venninnen min ville anmeldt meg for innbrudd...

Skrevet

Træspæssing! Hohoho :))))

Skrevet

Ja men jeg tror neppe dere vil få igjen på forsikringen hvis dere har det da med mindre dere tar en hvit løgn:=)

Skrevet

situasjoen er den at det var noen kompiser som skulle snakke litt med en.. Så de kom til han også banka de på døra men ingen opna også tok de i handtaket og da var døra open så de gikk inn... Det var folk inne og alt.. Men det ble da bråk av dette.. Og han som eiger leiligheten mener da at det var innbrudd.. Jeg mener at det er da ikke noe innbrudd når døra var open...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...