dølajinta Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Er 6+5 i dag og skal på første ul mandag den 13. juli. Både gleder og gruer meg. Kommer vi til å høre hjertet slå da, blir alt så mye virkeligere liksom. Men... til hormonene. Noen ganger om dagen kjenner jeg nesten ingenting. Har slitt litt med øver del av magen i dag av alle ting. Akkurat som det sitter et brennende belte rundt magen min (akkurat nedenfor brystene). Hmm. Kanskje det er start på halsbrann eller noe? Syns ikke brystene mine er så ømme som de har vært lenger heller. Men, somsagt det kommer og går. Det viktigste er jo at tanta har dratt på langferie og ikke dukker opp grunnet turbulens Blir uansett litt tllerusk av detta her. Får jo bekrefta mandag hvis det er noe galt da. Eller alt rett og slett er bra Tihi. Noen flere som har dt sånn med hormoner som kommer og går?
j29 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg mistet nesten alle symptomene for ca 2-3 uker siden, har fått litt symptomer tilbake, men ikke sånn som det var. Jeg var på ul i dag, er 10+5 nå og jeg så et lite foster i dag som bevegde seg og styrte rundt inni der som bare det Det er nok bare sånn at symptomene kan komme å gå uten at det har noe å si, å nå kan jeg bare være glad for at jeg slipper å ligge på sofaen å være dårlig hele svangerskapet
dølajinta Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk for svar. Skal jo på tidlig ul mandag så da får jeg jo bekrefta at alt er bra! God natt til deg og kos deg med spiren. Forresten.. Fått noe mage enda eller? Gleder meg så til det serru
paper Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Hei,du! Ja-slik for meg også...masse symptomer rundt 6-8.uke,er nå vel 10u,de fleste er borte eller iallefall mindre.. Bortsett fra en trøtthet jeg nesten ikke hanskes med,da.. Var og litt bekymra,vært på 2 stk ul.Alltid godt å se den lille og at alt er ok!! Dette kommer til å gå kjemepflott for deg fremover...klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå