Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Noen som har bestilt reise/Opphold på nett hos booking.com før??Som vet om det er seriøst og man kan forvente å få det man bestiller??aldrig bestilt på nett før,så er litt skeptisk..
solei Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Var min første gang og. Ble veldig fornøyd. Fikk god pris. Sendte en mail til hotellet bare for å sjekke at det stemte med bestillingen.Alt var ok. Men det er lurere å bare be hotellet direkte om en pris. Finn hotellet på booking.com. Send en mail og be de gi ett tilbud! Da tar du en snarvei og slipper å betale booking.com for å gjøre bestillingen for deg!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Takk for så raskt svar:-) Tror du det er mye å spare på å ta kontakt direkte med hotellet??
solei Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Sparte tre-fire hundre kroner denne gangen. Be de om å gi deg en god pris. Og velg de som er best.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Vi tenkte å bo på det amme hotellet i 1 uke.. men finner ingen mail adr til Hotellet.. Er i Polen,så vet ikke hvor lett det er å skrive til de på Engelsk.. får prøve å leite litt til... Takk igjen..
solei Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Finn hotellet på booking.com. Så googler du hotellnavnet og polen..da tror jeg du finner hotellsiden og sikkert mailaddressen!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har også bestilt via dem og har vert veldig fornøyd:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg jobber som resepsjonist, vi har avtale med booking.com. Det er et seriøst selskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå