Gå til innhold

Booking.com????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt reise/Opphold på nett hos booking.com før??Som vet om det er seriøst og man kan forvente å få det man bestiller??aldrig bestilt på nett før,så er litt skeptisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var min første gang og. Ble veldig fornøyd. Fikk god pris.

Sendte en mail til hotellet bare for å sjekke at det stemte med bestillingen.Alt var ok.

Men det er lurere å bare be hotellet direkte om en pris. Finn hotellet på booking.com. Send en mail og be de gi ett tilbud!

Da tar du en snarvei og slipper å betale booking.com for å gjøre bestillingen for deg!!

Skrevet

Takk for så raskt svar:-) Tror du det er mye å spare på å ta kontakt direkte med hotellet??

Skrevet

Sparte tre-fire hundre kroner denne gangen. Be de om å gi deg en god pris. Og velg de som er best.

Skrevet

Vi tenkte å bo på det amme hotellet i 1 uke.. men finner ingen mail adr til Hotellet.. Er i Polen,så vet ikke hvor lett det er å skrive til de på Engelsk.. får prøve å leite litt til... Takk igjen..

Skrevet

Finn hotellet på booking.com. Så googler du hotellnavnet og polen..da tror jeg du finner hotellsiden og sikkert mailaddressen!

Skrevet

Takk fant det:-) så da er mailen sendt:-)

Skrevet

Jeg har også bestilt via dem og har vert veldig fornøyd:-)

Skrevet

Jeg jobber som resepsjonist, vi har avtale med booking.com. Det er et seriøst selskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...