Gå til innhold

stirrer tomt ut i luften


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at små barn (1 1/2 år) plutselig tar en "time out" og stirrer tomt ut i luften i noen sekunder? Min jente gjør det. Er ellers veldig aktiv. Er dette noe jeg bør være på vakt for, eller er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som heter absenser, det bør du nevne til legen.

Skrevet

Det kan være som nevnt en form for barneepilepsi, og som bør nevnes for lege ja! Dette er hovedsymptomet på nettopp dette.

  • 3 uker senere...
Skrevet

hm, var det jeg var redd for, men trodde de skulle falle enda mer bort dersom det var eplepsi. F.eks blunker hun fortsatt med øynene, ser egentlig bare ut som hun tenker veldig hardt. Bør jeg likevel bestille en time hos legen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...