Gjest Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 melissa vant..aaawww... ) må si jeg felte en liten tåre, så søtt! )
AneB Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Nei, svarte! Har ikke sett en eneste episode, men tenkte å se finalen. Det glemte jeg...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Herlig avslutning, for en gang skyld. De så jo lykkelige ut. Skikkelig søte.
cherry coke Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Dette er ikke slutten...følg med neste torsdag=)
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Nope...har fått med meg fortsettelsen i sladrebalder jeg leste da vi var i USA....
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 nå er jeg ikke rørt lenger!!! fy faen for en sjitmann! han kommer til å angre seg altså..håper jeg. herregud at det går ann.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Nei! tenkte jeg, du har valgt ei umoden berte. Men han må jo være ganske umoden sjøl. Gjør de det bare for å lage show, eller er det ekte. Håper ikke han sårer Molly igjen. Jeg digger henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå