Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

melissa vant..aaawww... :)) må si jeg felte en liten tåre, så søtt! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, svarte! Har ikke sett en eneste episode, men tenkte å se finalen. Det glemte jeg...

Skrevet

Herlig avslutning, for en gang skyld. De så jo lykkelige ut. :) Skikkelig søte.

Skrevet

Dette er ikke slutten...følg med neste torsdag=)

Skrevet

Jeg også...

 

Helt til jeg så tråden på anonym....:(

Skrevet

Nope...har fått med meg fortsettelsen i sladrebalder jeg leste da vi var i USA....

Skrevet

nå er jeg ikke rørt lenger!!! fy faen for en sjitmann!

han kommer til å angre seg altså..håper jeg.

herregud at det går ann.

Skrevet

Nei! tenkte jeg, du har valgt ei umoden berte. Men han må jo være ganske umoden sjøl.

Gjør de det bare for å lage show, eller er det ekte.

Håper ikke han sårer Molly igjen. Jeg digger henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...