Gå til innhold

UNGKAREN

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA?? Må vi vente helt til neste torsdag med å få den siste overraskelsen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikker...:(

Stakkars stakkars melissa.

Skrevet

Ja :,( fikk vondt av henne da jeg så hvor lykkelig hun ble <3

Skrevet

ja, hun var så lykkelig. tenk så vondt det må være for henne å se alt på tv...hvis hun så på da.

Skrevet

It seems that Melissa Rycroft has found closure amidst The Bachelor fiasco that has recently plagued the media. Love searcher Jason Mesnick proposed to Rycroft during The Bachelor finale but was later dumped for runner-up Molly Malaney on national TV.

During The Bachelor: After the Final Rose, Melissa felt backstabbed and called Jason a “bastard” after learning that he was still in love with Molly, even though he had repeatedly told her that Molly wasn't the reason for their breakup. Subsequently, Jason endured plenty of lashing and mocking from fans of The Bachelor. On the other hand, he spent last week expressing his regret over the public display of rejection.

Don't Miss

•The Bachelorette: Wes Hayden Breaks His Silence

•The Bachelorette: Jillian Harris Speaks Out on Wes Hayden

•The Bachelorette: Moving On After "He Who Should Not Be Famed"

•The Bachelorette: Down to the Final Three

•The Bachelorette 5: Preview of Episode 8

More on...The Bachelor >>

"I accept the apology. Forgive, forget," Melissa Rycroft told Extra. "I'm moving on. And I'm away from that situation, in a new relationship and a new life, really."

Skrevet

var melissa hun i den lilla kjolen?

Skrevet

Jason joined Molly for the last segment –and even if you’re mad — you couldn’t deny the chemistry between the two. They were constantly touching or nuzzling or kissing as they explained that they’d spend the last six weeks talking on the phone and stealing away to a locked-down house for a few weekends. She also said she planned to move to Seattle soon. “We’ve become best friends and partners in crime,” Jason said of their relationship. “The passion’s still there and she challenges me more than anybody ever. It’s all stuff I need in my life. The path has been [of the] most resistance but we’re in love. We’re so happy. I couldn’t be any better.”

And it came as no surprise that Molly stood firm by her boyfriend Jason and his decision-making (which, after all, reunited the two). “I don’t regret how everything came to be because we have a stronger appreciation for each other having gone through everything,” she said. “I give him a lot of credit for doing what he had to do to get where he is today.”

Skrevet

Nei, Melissa i gult, den han fridde til...

Skrevet

Kan noen oversette?

Skrevet

Dumper han melissa????????????????????????????

Nei, dakkar..det der programmet der ender altid i tragedie for noen!!

Skrevet

*ler*

kort fortalt;

Melissa ble dumpa, flyforbanna og kalte Jason en jævel. Han sa at d ikke var pga Molly. Melissa har kommet over det.

Jason og Molly er nå kjærester. Jason er veldig upopulær hos fansen... Fy flate, sier jeg...

Skrevet

Ja, dette var en overraskelse.. Jeg visste at det kom til å være noe dramatisk, men så fikk jeg ikke med meg det at det kom noe mer, så jeg gikk inn på nettet og kikket, så da fant jeg ut hva som hadde skjedd.. :/

Men må nå bare se neste uke også da.. :)

Skrevet

Men komme de til å vise det her i norge?

Skrevet

kommer det noe neste torsdag? får en se det som skjer eller????????????????????????????

Skrevet

Kvalmende fyr i en kvalmende setting.

Er liksom så omtenksom og seriøs angående sin sønn. Gutten er ikke involvert i det hele tatt.Plutselig skal han møte en av farens veninne...og alt så fantastisk..blabla.

Fyttigrisen så amerikansk skvipa underholdning!!!

Skrevet

Så bra :D

Hun av alle fortjener det, syns jeg.

Jason må være en idiot. At det går an.

Skrevet

Her er blir Melissa dumpet.

Skrevet

...og her blir han sammen med Molly igjen...

Skrevet

Det er Jillian som blir neste ungkarskvinne og ikke Mellisa. Men Melissa er med på "Dancing with stars" i USA nå. Ellers leste jeg på en nettside at det var noen som påsto at det var planlagt helt fra begynnelsen at det skulle skje. Altså at Jason egentli skulle velge Molly men at han og Molly gikk med på at han skulle velge Melissa først, for å få et dramatisk program. Men vet ikke om det stemmer. Må si jeg har fått et nytt syn på Jason ja.. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...