Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Vanskelig å plukke en favoritt, men jeg syns Will u be there er nydelig
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 "Heal the world!" pga budskapet og Billy jean pga den er så fengende Elsker musikkvideoen til" The earth song", fantastisk ! Må gråte en tåre hver gang
cherry coke Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Dirty Diana Smooth Criminal. Elsker videoen! They don't care about us.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Beat it The way u make me feel Dirty Diana
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Dirty Diana Wanna be starting something Billie Jean ++ Liker mange jeg da....
mozell Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Beat it, Thriller, Billie Jean, Earth song (pluss noen av de gamle Jackson 5-sangene, om de teller med). Jeg har vel aldri vært MJ-fan, men husker Thriller-platen veldig godt siden min søster hadde den og spilte den mye da jeg var liten. Musikkvideoene hadde vi tatt opp på den gamle videospilleren også, spesielt Thriller-videoen gjorde sterkt inntrykk på ei lita jente, hehe..
Kyllingbein Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Man in the mirror - sang til ettertanke. Hadde gjort seg på dette forumet også
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Will you be there og Gone too soon Mange andre nydelige også, men disse har jeg ikke hørt så vanvittig mange ganger liksom. Andre favoritter er Smooth Criminal We are the world Billie Jean Beat It Er vel omtrent ingen sanger jeg ikke liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå