Gå til innhold

Erfaring med Maya Wrap ringslynge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en slik slynge av en venninne, og lurer på om noen har erfaring med den? Er den god å ha på? Enkel å justere / ta på / få ungen oppi? Best for helt små babyer, eller litt større (vet den kan brukes fra nyfødt til ganske gammel)?

Leste en her inne som IKKE anbefalte den, fordi hun synes den var vanskelig å justere...? Ble litt deppa, jeg har gledet meg sånn til å bruke den, men kanskje bør jeg kjøpe en annen? var så kjekt å få en..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt mange skryte av den, men jeg fikk den aldri til å funke. Babyen lå som en ostepop og det var vanskelig å få det til, selv etter å ha sett instruksjonsvideoen flere ganger. Hurra for Babybjørn som gjør livet enkelt ;-)

Skrevet

Jeg har en slik en selv og syntes den var genial til førstemann. Jeg tok den i bruk da han var ca 3 uker gammel og brukte den til han ble 5-6 mnd gammel (da ble han litt for tung). Det er litt å sette seg inn i når man skal lære å bruke den, men etter at jeg lærte det syntes jeg den var genialt enkel å bruke. På tettinntil sitt forum finner du flere fine bildeserier som viser hvordan du bruker den, veldig greit å ha i tillegg til cden fra produsenten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...