Gå til innhold

kan IKKE svømme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år og kan ikke svømme. Da jeg gikk på skolen hadde vi noen runder til svømmehallen, men jeg lærte aldri å svømme. Mamma og pappa har liksom latt vær å mase for jeg ville heller ikke lære det da. Nå derimot skulle jeg ønske at jeg kunne svømme. Alle jeg kjenner tror at jeg har ekstrem vannskrekk. Jeg nermer meg ikke vann engang. Later som jeg kan svømme men ikke vil.

Er det noen svømmekurs for voksne?? Jeg bor i Drammen og skal reise på ferie i slutten av juli. Noen som vet om noen kurs i Drammen-Oslo området??

Er jeg den eneste som ikke kan svømme eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes sikkert ja:)

vet ikke om noen, du kan jo prøve å google det...

du kan jo spørre en venn eller noen andre og hjelpe deg også :)

Skrevet

Det finnes flere som arrangerer svømmekurs for voksne. Tror Oslo livreddningsklubb arrangerer noe på sogn vgs.

Google svømmekurs for voksne.

Skrevet

Det er vel ikke noen her fra drammen som er superflinke til å svømme som kunne tenke seg å holde et kurs for meg??

Ikke en venn nei, det er for pinlig hihi

Jeg betaler gjerne så mye det måtte koste...

Noen her som er gymlærer eller noe i den duren...flinke i vann som kan påta seg det ansvaret?? vil bare lære så fort som mulig. Alle kurs jeg googlet er jo til høsten og over en lang periode...

Skrevet

Det finnes svømmekurs for voksne. Svogeren min lærte å svømme i en alder av 36.

Jeg vil anbefale deg å lære å svømme på det aller sterkeste. Det er viktig å kunne i et land med så mye vann som i Norge!

Skrevet

Hvem lærte han å svømme da??

Jeg skulle veldig gjerne kommet i kontakt med noen som kan hjelpe meg. Sånne svømmekurs tar jo lang tid...6 månder og starter ikke før til høsten...Jeg skulle helst ha lært før jeg skal på ferie...

Skrevet

Dette høres kanskje veldig rart ut, men jeg lærte meg å svømme da jeg gikk i 3. klasse på barneskolen. Vi lærte oss å svømme, og gikk på svømming ofte. Jeg svømte som en delfin.

Men så har jeg glemt åssen det er så svømme, for har ikke svømt på flere år. Og så fikk jeg barn, og bestemte meg for å ta barnet med på babysvømming med en venninne. Venninna mi drev og lekte med barnet mitt i vannet, så tenkte jeg at jeg skulle ta et svømmetak bort til dem. Sank som en stein.

Nå kan jeg plutselig ikke svømme.

Skrevet

Han tok et par fag på blindern på deltid den gangen og fikk meldt seg på et kurs via SiO. Det var visst et intensivkurs og så dro han i svømmehallen med familien og øvde seg hver helg noen måneder så han ikke glemte teknikken.

Skrevet

Det der er rart da..Glemme å svømme liksom. Har du lært det nå?

Jeg vil gjerne komme i kontakt med noen i Drammen eller i nærheten som kan hjelpe meg med å lære å svømme.

det jeg trenger er et intensivkurs over noen dager. Jeg har nemlig følelsen av at jeg vil lære det rimelig fort.

Skrevet

Sorry, glemte at du ikke ville vente til høsten. Men kanskje du skal bare be venner om å lære deg. Gjør ikke noe om det er flaut.

Skrevet

tror jeg skal prøve å ringe svømmehallen i morgen og spørre der.

Jeg vil helst lære å svømme så fort som mulig.

Skrevet

Hvem lærte han å svømme da??

Jeg skulle veldig gjerne kommet i kontakt med noen som kan hjelpe meg. Sånne svømmekurs tar jo lang tid...6 månder og starter ikke før til høsten...Jeg skulle helst ha lært før jeg skal på ferie...

Skrevet

Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjerne ha lært deg, men bor dessverre på andre kanten av landet.

Lykke til iallfall, det er ikke vanskelig så når du er så innstilt som du er fikser du det nok fort.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Skulle gjerne hjulpet deg jeg, drev med svømming i mange år. Men bor på feil kant av landet... Men lykke til=)

Skrevet

Ingen andre som kan hjelpe meg?? kjører gjerne et lite stykke utenfor drammen også jeg:) og betaler selvsagt..

Skrevet

Jeg er like gammel som deg, og kan heller ikke svømme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...