*Silkeblomst* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei jenter!!! Jah... så var det på´an igjen Vi satser vel alle på å bli gravide denne pp´en, ikke sant? Foreløpig er det få som har blitt gravide de siste ukene, så nå må vi snu trenden altså! Lykke til alle sammen!!!!
Sib 78_1 MA Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei Silkeblomst* ønsker spire og dere andre som har IKM i uke 32 Da kom tanta på besøk hos meg igår og det er greit nok det. Vi hadde en pause i juni så jeg ble ikke overrasket, men klarer liksom ikke å bli lei meg for det:( Nå blir dette vår 3 pp etter MA/avbrutt svangerskap i mars så jeg håper spiren sitter snart. Jeg hadde en regelmessig syklus før jeg ble gravid sist, men ikke nå lenger etter MAen så jeg vet ikke når i uke 32 jeg har IKM. Har time til gynekolog i september så får se hva hun sier. Har hatt en tøff uke denne uken siden jeg egentlig skulle ha termin den 07. juli ;( Håper spiren sitter før sommeren er over....for oss alle. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Må nok melde med inn her, TR kom idag... Jaja, shitt happens....Håper vi alle lykkes denne PP! Klem
happy80 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Da kommer jeg hit jeg og. Satser sterkt denne måneden. Vår 4pp. Skjønner du har det tøft denne uken, men snart er det ny spire på vei tenker jeg. Krysser alle fingre og tær for at vi skal greie det denne gangen.
lilleღpersille Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Heisann! Da skal jeg vel inn her jeg også Var i uke 7 nå i begynnelsen av uka, men begynte å blø på mandag... Håpte vel til det siste, men Hcg-verdien sank. Så sånn er det! Håper at det går bra til neste periode! Lykke til jenter!
kyra venter småtroll.. Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Henger meg på jeg også.. fikk tr i går.. pleier alltid å ha 28 dagers syklus..men selvsagt måtte jeg gå 31 dager nå når vi endelig skal prøve å "lage" baby igjen..1 1/2 år siden ma i 13 uke...har slitt en del med infeksjoner etter utskrapningen..men tror alt skal være bra igjen nå..får bare krysse fingrene på at det klaffer denne perioden her
Carasnella Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Sleper meg med tunge skritt inn her jeg også. Min 8. pp.... Hadde jeg aldri trodd etter en MA som satt på andre forsøk i fjor. Og i tillegg har jeg hatt 2 kjemiske graviditeter de to siste pp'ene. VET jeg ikke skal klage, har et barn fra før som satt på 5 forsøk, og er jo de som sliter i år uten noen barn, men hjelper liksom ikke så mye på humøret mitt det heller.. Ønsker alle en god prøver-sommer og skitt fiske!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Føler jeg er opprenset etter MA 27/5, følte egentlig det var greit med TR nå, særlig når jeg så alt det "gruffet" som kom ut....sorry:/ Sluttet med denne siste brunlige utfloden i går, så jeg sa til min mann at nå er butikken åpen igjen:) Når man har holdt på med litt prøving en stund har jo han blitt litt bortskjemt med ofte kos......hehe, så ei uke med TR var hardt nå Etter planen har jeg vel EL til neste helg, tenker jeg begynner litt testing torsdag kveld:) Ønsker lykke til til alle oss her inne:)
♥Axinija♥ Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 hehe, opprenset ja....akkurat det ordet jeg ville brukt for å beskrive min følelse med denne TR! Har ikke blødd så mye på hvertfall to år....og masse menssmerter (noe jeg ikke har vært plaget med etter jeg fikk sønnen min), velger å tenke positivt pga det! Ulempen er jo at jeg måtte bli hjemme fra jobb idag pga smertene, så samvittigheten min er ikke like positiv.... :/
jajamen Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har tidenes svakeste TR for min del. Brukte tampong første natta, og så var det over på en måte... Bare blodig slim, helt merkelig for jeg pleier virkelig å blø. Ikke menssmerter engang, jeg som pleier å krølle meg sammen og sutre i to døgn. Merkelig... Men ser ut som syklusen er blitt lengre på pergo da hvertfall. Har tidligere hatt kun 21 dager, nå kom TR på dag 31. Så da blir det 3 pp og runde nr to med dobbel pergo, begynner på pergo igjen på onsdag...og da kommer kvalmen, hetetoktene og svimmelheta igjen vil jeg tru.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde en MA 27/5, blødd noen dager etter dette, mulig TR rundt 5-6 juni. Så tok jeg for moro skyld en EL test 20 og 21 juni, målte da også en G-test som var negativ, bare for og sjekke at alt hCG var ute. Får TR 3. juli, blør bra og føler kroppen renser opp etter MA. De to siste dagen brunaktig. Så i mine tanker har jeg EL til helgen, 14 dager etter mens. Tok nok en gan for moro skyld en EL test i kveld, som gir en form for utslag. Test strek er bare en nyanse svakere enn kontrollstrek. Men er jo ikke 14 dager etter mens......må bare dele tanker med dere da min stakkars samboer ikke forstår noe av dette......hehe ..............for det er jo bare åtte dager siden dag 1 i TR!!!!! Nattaklem fra Drammen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 Har lest litt mer på nettet og det er ikke uvanlig at tiden fra mens til eggløsning varierer en del, det er tiden fra eggløsning til mens som er nesten helt konstant, 14 dagr pluss minus en dag:) Tok en EL test i dag tidlig som var svakere, bare en skyggestrek. Så da er vel egentlig håpet at jeg har eggløsning akkurat NÅ, og at vi bare får kose i vei:) Sist jeg hadde eggløsning etter MA hadde jeg masse eggløsnings smerter, men det har jeg ikke nå....... I mitt hode trodde jo jeg at ikke EL kom før til helgen, så jeg trodde jeg hadde god tid...hehe. Skal ta en ny EL test i kveld å se hva den viser....
Arashi Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Hei damer, da var jeg her jeg også, inn i 3 pp med brask og bram. Har IKM 9.august altså søndagen. Håper at syklusen min ikke har tenkt å spille ball med meg for jeg liker at ting er litt forutsigbare :-) 31 dager syklus er jo 3 dager lenger enn jeg hadde i ungdommen (før åresvis med p-piller), men jeg har klart å finne EL forrige mnd så jeg håper på å finnen den nå også :-)
Arashi Skrevet 17. juli 2009 #14 Skrevet 17. juli 2009 Et lite hjerte sukk fra meg her... Fikk i dag vite at min aller beste venninne har termin i februar... Jeg og vil! Men vi får krysse fingrene for at det er denne mnd som er min tid...
Arashi Skrevet 17. juli 2009 #15 Skrevet 17. juli 2009 Et lite hjerte sukk fra meg her... Fikk i dag vite at min aller beste venninne har termin i februar... Jeg og vil! Men vi får krysse fingrene for at det er denne mnd som er min tid...
miss Big belly Skrevet 18. juli 2009 #16 Skrevet 18. juli 2009 jo takk skal du ha lykke til til deg også personlig skal jeg teste på el i morgen tidelig...Er forresten på tredje forsøk, satt på tredje med første mann, så jeg håper på en reprise syns forresten at en skulle hatt el en gang i uka istedenfor i mnd......jeg er ikke laget for all denne ventingen hehe.....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. juli 2009 #17 Skrevet 19. juli 2009 Ja det hadde vært saker det, med EL en gang hver uke:)
Arashi Skrevet 21. juli 2009 #18 Skrevet 21. juli 2009 Da har jeg funnet fram EL stripsene. Forrige mnd så fant jeg kun økning en dag, men jeg var ikke flink å teste jevnt så tenkte jeg skulle prøve å være mere nøye denne mnd. Vi er seff vekkreist i helgen når jeg egentlig tror EL er så det spørs om ikke denne mnd er håpløs, men det går jo ann å prøve å snike seg til litt kos likevel. Hyttetur med svigers, papirtynne vegger og etasjekøy innbyr ikke akkurat til den blomstrende romantikken. Kanskje vi rekker en rask en før vi må dra på fredag ;-)
happy80 Skrevet 21. juli 2009 #19 Skrevet 21. juli 2009 Skal ikke altid være enkelt å lage barn nei. Jeg var hos gyn idag. Han så at eggene lå klare og posen hø. side kunne sprekke når som helst(og jeg som hadde neg. el. test igår...) Han ba meg hive alle el.tester, de er unøyaktige. Han ba meg også slappe og helst ikke tenke på ønske om en ny graviditet, så skulle nok spiren sitte om ikke så lenge:) Har jo klart det en gang før så bør jo gå igjen. Men ikke enkelt å legge tankene til side når det er alt som opptar meg for tiden. Uansett, i kveld etter poden har lagt seg skal det lages barn!! Lykke til alle dere andre også!
♥Axinija♥ Skrevet 21. juli 2009 #20 Skrevet 21. juli 2009 Testet med CB EL-test nettopp....den ble selvfølgelig negativ, jeg er jo bare på dag 10 i syklusen, men, men.... Har aldri brukt EL-tester, vurderer også og kjøpe med Solvipect, bare for å ha prøvd alt liksom, hehe....
Kramskrims Skrevet 21. juli 2009 #21 Skrevet 21. juli 2009 Lister meg inn her selv om jeg har liten tro på treff denne pp. Har en litt uinspirert mann for tiden. Men man vet jo aldri. Har de små sjømennene hans gode svømmeføtter og overlevelsevne så... ;-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juli 2009 #22 Skrevet 21. juli 2009 Har tatt noen EL-tester denne uken, og de har vært noe svakere på test streken, så egentlig todde jeg at jeg hadde hatt EL sist uke. Tok en ny i dag, og der var test strek og kontroll strek like sterk, så jeg har nok EL nå)) Og det stemmer mer med smerter og litt mer ang. slimet.......så da er det bare stå på Godt man har ferie......hehe
♥Axinija♥ Skrevet 22. juli 2009 #23 Skrevet 22. juli 2009 Happy humping! Negativ El-test idag og, men vet jo at jeg ikke har EL før ca 26.juli, testen blir vel ikke positiv før om 2 dager tidligst....Synes bare det er artig å teste, er jo tross alt testoman! Jeg gikk for CB digital, orker ikke tyde strekene ettersom jeg aldri har forsøkt å finne EL før...
miss Big belly Skrevet 22. juli 2009 #24 Skrevet 22. juli 2009 Hallo:) Bruker cb digital jeg også. testet negativt i dag også Håper den slår ut i morgen ellers er det sjangs for at jeg blir paranoid og tror den ikke kommer i det hele tatt.... jeg er ikke laget for å vente på saker å ting + at jeg definitivt er testoman jeg også.... det kan bli (og har blitt) en dyr afære Lykke til med el
Frkhaugen Skrevet 22. juli 2009 #25 Skrevet 22. juli 2009 Hmm pussig, jeg har også en uinspirert mann, det er til å bli gal av. Tror ikke han vet hvor mye det ville betydd å bli gravid men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå