Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 He,he. Sveipa innom bloggen til godeste Linni, hvor hun forteller at hun ble innlagt sykehuset på natta med sinnsyke smerter som var rier (eller visstnok kynnere da). Men dama rakk å sminke seg hu gitt! Håper hun rekker det før fødselen også da, som skal foregå vanlig selv om hun ønsket keisersnitt. Selfølgelig får hun ikke det hun heller uten grunn. Usaklig innlegg, men måtte bare spre latteren min over den dama med noen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Herregud, er det mulig å henge seg opp i noe sånt?? Rakk å sminke seg? Jeg hadde også sminke på meg når jeg fødte, fordi jeg hadde sminket meg tidligere på dagen. Tenkt på den muligheten eller? Min fødsel tok under to timer fra første rie. Mener du at jeg burde brukt tiden på å ta av meg sminken slik at ikke bedrevitere som du skulle få noe å grine på nesen av?? LOL
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 det står at hun ble innlagt på natta da..... hun sover ikke med sminke eller???? eller gjør folk det?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Tenker hun ler best jeg, hun tjener jo på at folk som deg er nyskjerrige og leser om henne! She wins. (fæl dame forresten... fatter ikke at noen synes hun er sexy)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Herregud. Her inne er det mange undermennesker.. A) linni er kanskje her inne kanskje hun allerede hadde litt sminke på? c) hvis kjæresten hennes skulle kjøre henne til føden så kanskje han skulle tisse, kle på seg etc? da kan hun jo sminke seg d) for en som sminker seg hver dag tar faktisk ikke dette lang tid e) ler meg ihjel av deg- dette innlegget hadde aldri kommet om linni var en "respektert" kjendis.
Sjefsmegga Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Skrinet av ei jåle jeg er så sto jeg faktisk forran speilet med rier og sminka meg litt medmineralsminke og lipgloss selv før jeg skulle føde. Etter fødselen så dusja og sminka jeg med 2timer etter jeg fødte. Litt greit når folk skal stikke kamere oppi trynet å ta ørten bilder av den nybakte mor. Forøvrig var flere andre nybakte mødre sminka og ordna de også, helt normale damer faktisk.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 skjønner ikke hva som er så galt med linni?? folk flest her inne skriver av sjalusi, det er jeg sikker på!! synes hun virker som en super jente jeg. jeg følger med på bloggen hennes vær dag... og det med sminken.... hva er problemet da? når jeg tar bilder av meg selv tar jeg på meg sminke jeg også!! tar meg toppen 2 minutter... hun er tross alt en kjendis og det er folk overalt som kjenner henne igjen. er det rart at hun smiker seg??? media har laget et helt annet bilde av linni enn det vi tror... SÅ DET
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg skal gi deg svar hi... Hun har på samme klær, og bh som samme dagen, noen timer før.. Har du tenkt på at hun ikke hadde lagt seg ennå??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Litt rart det med sminka ja... Likevel undrer jeg meg mest over hvordan hu skal takle fødselen hvis dette var "sinnsyke smerter"!!! Hmm... hehehehehe =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Og hvem er hun linni? Følger tydeligvis ikke med på alle folk eller kjendiser.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 vil bare legge til at det står i bloggen hennes at "jeg VÅKNET av de sykeste smertene..." osv =) ergo - hun hadde lagt seg... sier hun selv hvertfall
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 til 21:21 Linni er tidligere glamormodell og har drevet med musikk. nettopp gidd ut en singel. er gravid og snart fødeklar... 2 mnd ca:) du kan sjekke bloggen hennes på- linni.blogg.no hun er på topp 10 listen på mest leste blogger... tror hun er nr 5 blant annet er lene alexsandra der og en rekke andre kjeniser det kan man se på blogg.no
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 har dere ikke tenkt på at hun sminket seg rett før hun tok bilde? at hun sminket seg mens hun hadde smerter er det da ingen som kan bevise!!! herregud hvor folk skal kritisere alt mulig da!! skjerp dere.. dere har seriøst ikke peiling på en dritt
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 herremin!!! Hvem sminker seg med "for tidlige rier" på sykehuset fordi de skal ta bilde.... Det er jo hvertfall rart i så fall!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #15 Skrevet 9. juli 2009 21:32 linni er en aktiv blogger og deler mesteparten med leserne sine.. det setter de pris på (inkludert meg selv) hun hadde ikke trengt og gjøre det heller.. men så er bloggen en dagbok for mange og terapi for noen... synes det er utrolig kult at linni tørr og dele sine gode og dårlige dager med oss. selv om hun får masse kritikk fra prippene damer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå