Hege72 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Jeg er bare så nyssgjerrig på hvordan det har gått med deg, har du testet?
Jeja-m icsi-gull Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei.Sorry at jeg ikke har holdt dere optatert.Jeg har havnet på sykehuset.Har og er vært overstimulert,de tømte 4l med væske fra buken igår.Det begynner å gå bedere nå.Har endelig fått internet på rommet nå.Jeg har dessverre ikke testet meg ennå.Regner med at de tar en blodprøve snart.Mensen har jeg ikke fått,så jeg og venter i spending.Typisk min uflaks,ferie og alltingen.
Hege72 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Oh! jeg beklager så mye! Håper det går bra med deg! Kanskje du er gravid så lenge du ikke har fått mensen ennå. Klare tegn på graviditet er stiv og støl i magen og at brystene fortsatt er ømme. Men du har vel hatt sterke smerter i magen... Håper du ikke må være lenge på sykehuset. Da krysser jeg fingrene på at dette går din vei! Husk å informere når du har tatt test da.
Jeja-m icsi-gull Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Det skal jeg gjøre vettu.Legen sa jeg måte nok belage meg på å være på sykehuset en stund. Men men...det går nok greit.Det var jo synd at så mange rugerer fra uke 25-26 testet negativt,nå som det er sommer og alltingen.Men tiden til august går jo fort. Jeg er fryktlig spent selv,her tar de hensyn itilfelle en positiv test.De syntes det er fortidlig å si no ennåxxxxxxx.Så får du Hege ha en fin sommer og alle andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå