Gå til innhold

Lurer på å bryte ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengre tid vurdert om forholdet vårt er det rette, og tenker ofte at vi hadde hatt det bedre hvis vi hadde vært fra hverandre. Har en datter på snart 3 år, og har blitt i forholdet lenge pågrunn av henne. Er det rett å bli i et forhold, bare for barna? Det er lenge siden jeg har følt at vi har hatt det bra, og det samme innnrømmer nå samboer. Hvordan kan et barn på ca 3 år reagere på et brudd? Er de for små til egentlig å skjønne det?

Hvis det kommer til det at det blir et brudd, hvordan gjør vi det med fordeling av barnet? Han er en fantastisk far, og jeg vil aldri gjøre noe for å nekte han samvær, men jeg er veldig skeptisk til 50/50 ordningen. I hvert fall så lenge hun er så liten. Jeg er også student, så jeg er veldig avhengig av de pengene jeg får som aleneforsørger. Hvis ikke må jeg kanskje slutte på skolen. Er det mulig at jeg står som hovedforsørger på papiret, men at han får være mer sammen med barnet ellers?

Dette er en veldig vanskelig situasjon for oss, og vi har bestemt oss for å prøve litt til nå i sommer, men vet ikke hvordan det går. Jeg vil ikke sitte når jeg er tredve og lure på hvorfor jeg har blitt i et forhold som ikke fungerer. Håper på svar.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...