Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 F...jeg blir så frustrert. Jeg sliter veldig med det ene øyet. Får ikke lukket den helt om natten når jeg sover. Så hver morgen når jeg våkner, så svir det immari i øyet. Og tårer renner flerer timer hver morgen. Er så sårt på øyet. Har hatt fere timer hos øyelege på sykehudset, men får ikke gjort så mye. For 2 år siden, spurte legen om jeg ville oprerere øyet. Svarte at jeg gjerne vil, for jeg er så lei av å ha det slik. Så da trodde jeg at hun hadde satt meg opp på kø liste til operasjon. Men så denne uken var jeg til ny kontroll hos samme legen for 2 år siden. Hun sjekket øyet mitt. Vi pratet litt, og jeg fortalte hvor vondt jeg har i øyet og hvor mye jeg sliter med det. Da spurte hun om jeg ville opererer øyet. Skjønte ingenting, for trodde hun gjorde det for 2 år siden. Men nei, det hadde hun ikke gjort. Så hun skulle sette meg opp på lista nå. Så nå håper jeg virkelig at hun har gjort det. Lurer på hvor lenge jeg må vente Uff...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 2 ÅR ??? Ikke helt smart du heller da.... (sorry!!) Hadde ringt og sjekka om jeg ikke hadde hørt noe innen en mnd !!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Ja, jeg burde ha gjort det. Dumt å vente så lenge, men jeg trodde faktisk at det tok så langt tid, fordi det er mange flerer enn meg i køen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Helse-Norge har noe som heter ventetidsgaranti...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 ullevoll eller??? jeg venta 3 år jeg, så ringte jeg å spurte hva de drev med. jeg var nok blitt glemt ja. men de var kjappe på å ordne time til meg da.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Hehe, når jeg skulle til sjekk til operasjon fikk jeg brev etter et par uker.. Man får jo noe tilbakemelding da!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeppers...Ullevål. Første gangen jeg blir satt opp på liste til operasjon (eller heter det opperasjon?), så har null peiling på hvor langt tid det vil ta. Valgte å stole på legen jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Huff, kjedelig å bli glemt sånn. Opplever det stadig vekk (ikke meg selv, men jobber innen sykehus). Denne gangen ville jeg ringt å sjekket det opp om en mnds tid hvis jeg var det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Jo takk, he he. Gjett om jeg skal gjøre det. Venter ikke 2 år til nei. Skal ringe når det har gått 1 mnd, og sjekke status eller hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå