Førstespire27 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Ble matforgiftet mandag og holdt sengen siden. Tatt en del tester hos legen, men vet fortsatt ikke hva slags bakterie jeg ersmittet av. Er 13+0 i dag...noen som har vært borti det samme og er dette skadelig for baby? Litt bekymret kan man si,.......
♥2 små gull♥ Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Det er umulig å si for oss som ikke er leger. Kommer sikkert ann på hvor hissig bakterien er, så det er jo bra at du har vært hos legen så ev. tiltak kan igangsettes Jeg hadde en real omgang med spysyke da jeg var 14 uker på vei, ringte føden for å være sikker, jeg fikk ikke i meg hverken vått eller tørt. Var usikker på om jeg burde komme inn og få noe intravenøst. Da sa de at så tidlig i svangerskapet trenger man ikke å bekymre seg for det før det har gått langt tid, kroppen har så mye å ta av, og babyen krever så lite så tidlig, så det var ikke noe å bekymre seg for. Men som sagt, er ingen leger her, hvertfall ingen som har undersøkt deg og kan gi et 100% svar, så vent til du får svar fra legen med å bekymre deg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå