Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 mamman til kjæresten er fra Belgia, der er det normalt og sende ut kort til venner og kjente med navn på babyes og info om mor og far og slikt og hvor de kan sende evt gaver,, fra jeg var i uke 11 var sambo og hans mor i gang med disse jævla kortene, i begynnelsen var det søtt og koselig men nå føler jeg med helt oppvridd, hvergang eg finner ett navn jeg tror kan kanskje brukes, havner det hos moren med en gang og ny layout og farger og ditt og datt og jeg føler at de trer alt dette over hue på meg slik at jeg ikke får puste,, Han skjønner ikke hvorfor jeg eksploderte nå sist uke atter 7 forskjellige layout med nye navn, jeg føler at navnet er oppbrukt og at jeg ikke kan bruke de lenger,, tror ikke jeg engang liker det,, han rister å hodet og skjønner ingen ting sier han, men hormonene mine har fått nok, ikke bare det , men de to har shoppet så mye at det er pokker ikke plass til mer, ,, alt i gult eller hvitt for di vi ikke har visst om kjønnet før nå,, og nå har mor tatt afære, vekk med gult og inn med rosa,, etter min første datter, måtte de brenne i helvete begge to, eller i hvertfll til hormonene har sunket ned i føten igjen,, skulle tro det var de to som skulle ha barn, venter bare på a når dette pike barnet kommer ut rapper han henne fra meg og stikker til moren sin æsj altså
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Uff dette hørtes slitsomt ut! Det er jo bra at de bryr seg og syns dette er stas, men det er vel litt i det meste laget før barnet er ute.. Fortell hvordan det går nå da:) Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå