Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Dere som har litt erfaring her. Hvor mange spotter ville dere beregnet til et tak i et rom på ca 30-35 kvadrat? Da er altså spottene ment å være innebygget i taket og eneste lyskilde i rommet, med dimmer på da.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Ingen! Spotter er harry! Og med så mange fine lamper å få kjøpt!
Tweak Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Det må dere regne ut selv egentlig... Vår elektriker anbefalte at det ikke var mer enn 1.20 mellom hver spot og vår erfaring ble at en spot ikke burde være mer enn èn meter fra veggen, kanskje bare 60 cm. Så tegn opp rommet og begynn å fordel spotter. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk! :-) Da skal jeg tegne opp og se på det. Kan jeg spørre hvilket tak dere har? Vi har litt lyst på hvitmalt panel-aktig tak med spottene i nede i "gropene", da blir de på en måte litt mer skjult. Tror jeg. Har sett det hos noen en gang og det var utrolig fint! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå