Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 det er så mange som ikke har noe til felles med deg og priser seg lykkelig for det?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 for det er en betydelig ting her inne på DIB fordiiii?? hva skulle du gjort uten anonymknappen? jiis
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Det er VIRKELIG GRUSOMT ....BUHU::: Tror jammen jeg går og henger meg jeg... for det betyr såååååååååååå mye for meg at dere liker meg....
Cat.68 Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hvis det hadde vært et mål for henne å være mest mulig til lags hadde hun nok ikke stått opp slik for det hun står for. Om jeg er aldrig så lite enig i mange av hennes hjertesaker, så gir jeg henne ihvertfall respekt for å altid mene det hun gjør uten å gjemme seg bak anonymknappen. Man vet hvor man har henne, og hvis man vet man erger seg opp over hennes meninger så er det enkelt å la være å lese dem, eller overse dem.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Gjemme seg bak anonym knappen? Man viser ikke sin identitet om man signerer med et nick på et forum da! Hjelp..
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Du som er anonym kan jo lire av deg hva som helst til hvem som helst uten å få noe dritt imot deg eller ditt nick... Jeg som alltid signerer med nick blir hetset i vilden sky, så å si at du ikke gjemmer deg bak en knapp er bullshit!
Cat.68 Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Det er mulig, men man synligjør seg ihvertfall på en måte som gjør det mulig og identifiere vedkommendes meninger etterhvert.Det er umulig bland anonyme da! Hjelp..
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Og derfor signerer du med ditt nick? Å nei, Anonym er du visst... Hehe... Du motsier jo deg selv veldig godt nå da. Klart du gjemmer deg bak anonymknappen, ellers hadde du brukt nicket ditt, siden man er like anonym uansett altså.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Man kan fint ha et nick uten at noen forbinder det med noen, er bare å bytte nick i hytt og i pine. Jeg ser ikke på de som signerer med et nick som "tøffe" Du milde! Aner ikke hvem noen av dere er, om jeg treffer dere på gata, om dere aldri så mye skriver med nick!
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Anser ikke meg selv for tøff helelr, men om du virkelig mener at det ikke har noe å si, hvorfor bruker du da Anonymknappen? Jeg tror nemlig ikke på deg jeg at du mener du er like anonym uansett, da hadde du heller ikke hatt behov for å hake av på at innlegget ditt skal signeres med anonym.
Kleint Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Det kommer da ann på hva folk skriver om seg selv på profilen sin,men de fleste står det ikke så fryktelig utfoldene info liksom. Jeg har null problemer med å signere med nick.
Tigerpote Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Må jeg minne om at vi er på ANONYMFORUM da folkens. Se hva som står innledningsvis; at ingen skal føle seg presset til å bruke nicket sitt. Er litt enig med den anonyme jeg, et nick er da ganske så intetsigende i forhold til å vite hvem man er. Men vi kjenner jo igjen hverandre her inne, ved hjelp av nicket.
cherry coke Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Gi neffi litt "slækk" da=) Er uenig med henne om mye (spesielt abortspm), men hun er iallfall ærlig og står for det hun sier.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 Bare å bytte nick i hytt og pine fordi??? Er jo derfor en har anonymknappen. Men de som tørr å si sin mening og stå for den signerer med nick, uten å bytte nick i hytt og pine
Småtorsk Skrevet 9. juli 2009 #15 Skrevet 9. juli 2009 Angående anonymforum: Greit nok at ingen skal føle seg presse til å bruke nick. Men det står også i klartekst at dette ikke skal være en unnskyldning til å slemme uhemma mye drit! Det ser det ut til at MANGE glatt overser. Så vidt jeg kan tenke meg, er den eneste grunnen til å ha et anonymforum at man skal kunne anonymt ta opp svært følsomme og private temaer. Dessverre ser det ut til at mange bruker det til å hetse, mobbe, trakassere, debattere ufint og usaklig, trolle, ljuge, og generelt åndse seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå