Hikken Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hehe, tenker bare på vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus Dokkemann i trekkoppbilen jeg )
serin@ Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Ordet sambo betyr opprinelig noen som er avkom av neger og indianer eller neger og mulat... Så jeg flirer litt hver gang jeg ser at folk her inne kaller samboeren sin for det
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jepp, men det forandrer ikke det faktum at det er lettere å skrive "når sambo kom....", fremfor "når samboeren min kom..." Latskapen lenge leve! ) Og jeg sier det ikke når jeg prater med andre, da sier jeg enten gubben, eller kaller han ved navn
It's all about me Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes allikevel det ser mye teitere ut å skrive sneipen når de snakker om barnet sitt og bh når de snakker om barnehage.....
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Spesielt bh om barnehage er teit altså...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 det heter faktisk sambo på svensk.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Men man uttaler det jo helt forskjellig? Det gjør hvertfall jeg. Det er jo sam-bo, liksom.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Vampyra, jeg vet kun om EN person som bruker "bh" istedenfor bhg... og han vil vi ikke snakke om
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Hehe ja, selvfølgelig vet jeg det Men jeg skriber det som en forkortelse (så skipper jeg "eren min"), akkurat som Rema skriver ass. f.eks Men jeg løper ikke rundt og gapskratter i butikken av den grunn
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Betyr det virkelig det? Haha! Da passer det jo faktisk ypperlig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå