Gå til innhold

Dere som kaller samboeren for SAMBO...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva ordet sambo egentlig betyr?

 

 

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tenker bare på vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus Dokkemann i trekkoppbilen jeg :o)

Skrevet

Ordet sambo betyr opprinelig noen som er avkom av neger og indianer eller neger og mulat...

 

Så jeg flirer litt hver gang jeg ser at folk her inne kaller samboeren sin for det :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jepp, men det forandrer ikke det faktum at det er lettere å skrive "når sambo kom....", fremfor "når samboeren min kom..." Latskapen lenge leve! :o)

Og jeg sier det ikke når jeg prater med andre, da sier jeg enten gubben, eller kaller han ved navn

Skrevet

Jeg synes allikevel det ser mye teitere ut å skrive sneipen når de snakker om barnet sitt og bh når de snakker om barnehage.....

Skrevet

Spesielt bh om barnehage er teit altså...

Skrevet

det heter faktisk sambo på svensk.

Skrevet

Men man uttaler det jo helt forskjellig? Det gjør hvertfall jeg. Det er jo sam-bo, liksom.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vampyra, jeg vet kun om EN person som bruker "bh" istedenfor bhg... og han vil vi ikke snakke om :P

Skrevet

Hehe ja, selvfølgelig vet jeg det ;) Men jeg skriber det som en forkortelse (så skipper jeg "eren min"), akkurat som Rema skriver ass. f.eks :) Men jeg løper ikke rundt og gapskratter i butikken av den grunn ;)

Skrevet

Betyr det virkelig det? Haha! Da passer det jo faktisk ypperlig her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...