Ksenia & Anjem Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Mini på 17 mnd skal begynne i "ordentlig" barnehage i august. Vil ha en god og lun sportsvogn hvor han kan sove godt og lunt. De skal sove ute hele året=) Tenkte på Brio kombi, Simo kombi eler Emmalunga city cross? Må være sånne høye vogner med 4 hjul.. Tips?
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jepp,etter mye testing av vogner med 2 tette er jeg kommet frem til Simo SportsVOGN.Den er orntlig god og lun.Finnes solskjerm for å montere på og denne er genial på vinteren mot vær og vind.Har den til minste 10 mnd. og Simo sportsTRILLE til eldste på 3 år.Kjempefornøyd med begge! Hatt Emmaljunga Duo edge,Brio,Carena av ulike slag osv...Men Simo sportsvogn og trille kan virkelig anbefales.Er store og gode,kan ha de til de ikke trenger vogn mer.God plass til pose osv.....
Ksenia & Anjem Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Tenker du da på simo kombi uten bag liksom? eller mener du simo champion osc? for sånne vil jeg ikke ha
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 http://simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/product03.htm Denne er den jeg liker best:)
Babyønske �� Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Simo sportsvogn er kombi uten bag ja. Simo Champion blir sportstrille. Bare sånn for å være pirkete.:-). Simo har egne sportsvogner, som er helt lik de til kombi/duo.
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Denne har vi til 3 åringen,kun sovevogn: http://simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Sportstrille.htm
Ksenia & Anjem Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2009 Supert :9 ja var den jeg tenkte på ser veldig fin ut
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Nei,det stemmer ikke.Sportsvognen er lik Duo delen til duovognene.De er ikke kombi uten bag.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2009 vet du prisen på de sportsvognene?
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Ja,vi ga 4800 men det er sikkert mye billigere der!!
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Hihi,tok det for gitt at du bor på sør og østlandet;)Bor i nord jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå