Gå til innhold

God og lun sovevogn/sportsvogn til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 17 mnd skal begynne i "ordentlig" barnehage i august. Vil ha en god og lun sportsvogn hvor han kan sove godt og lunt. De skal sove ute hele året=)

Tenkte på Brio kombi, Simo kombi eler Emmalunga city cross? Må være sånne høye vogner med 4 hjul.. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,etter mye testing av vogner med 2 tette er jeg kommet frem til Simo SportsVOGN.Den er orntlig god og lun.Finnes solskjerm for å montere på og denne er genial på vinteren mot vær og vind.Har den til minste 10 mnd. og Simo sportsTRILLE til eldste på 3 år.Kjempefornøyd med begge!

Hatt Emmaljunga Duo edge,Brio,Carena av ulike slag osv...Men Simo sportsvogn og trille kan virkelig anbefales.Er store og gode,kan ha de til de ikke trenger vogn mer.God plass til pose osv.....

Skrevet

Tenker du da på simo kombi uten bag liksom? eller mener du simo champion osc? for sånne vil jeg ikke ha :)

Skrevet

Simo sportsvogn er kombi uten bag ja. Simo Champion blir sportstrille. Bare sånn for å være pirkete.:-). Simo har egne sportsvogner, som er helt lik de til kombi/duo.

Skrevet

Supert :9 ja var den jeg tenkte på :) ser veldig fin ut

Skrevet

Nei,det stemmer ikke.Sportsvognen er lik Duo delen til duovognene.De er ikke kombi uten bag.

Skrevet

vet du prisen på de sportsvognene?

Skrevet

Ja,vi ga 4800 men det er sikkert mye billigere der!!

Skrevet

mye billigere hvor? :)

Skrevet

Hihi,tok det for gitt at du bor på sør og østlandet;)Bor i nord jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...