Gå til innhold

Noen om akkurat har vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan i hvordan været var der nå? Skal dit i slutten av juli,men ser på YR at det er en del regn der..:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp kom hjem igår... :) det var meldt regn på yr før vi reiste.. først første uka, så andre uka... skifta nesten fra time til time på yr... så ble jo litt nervøs.. meldt knallvære her og regn der.. MEN vi har hatt 14 dager med fint vær.. regn og torden et par ettermiddager og gjerne litt overskya på ettermiddagen... men siden vi var 14 dager, var det greit,,., hadde vi vært en uke hadde jeg nok blitt litt frustert,,, men uansett.. er ikke sikkert det blir som det er meldt på yr.. :) hvor skal du?? vi var i burgas,,,

Skrevet

Vi skal til Albena. Vi skal være der i en uke. Men det er jo i underkant av 3 uker til vi skal dit nå.Håper at det har forandret seg til da:-) Hvilke temperaturer hadde dere da?

Skrevet

hm, aner faktisk ikke hva tempen var.. var ingen temp måler der... men fra 25 -30 grader... varmt og godt.. men ikke for varmt.. men sånn at en måtte bade innemellom fordi det ble for varmt å bare ligge der... enkelte kvelder måtte jeg ha på meg genser...

men det som var rart der nede.. det kunne være strålende vær, for så å plutselig skye til.. kunne komme noen kraftige regnskuerer, så var det sol igjen.. så virker ikke som "stygge"-været varer lenge om gangen.. men vi hadde også mye vind.. litt for mye av og til... men som regel godt og svalende...

Skrevet

Ok,jeg gleder meg hvertfall til og reise dit! Var der for 12 år siden,og da hadde vi ogå slike regnskurer.. Da reiste vi i midten av juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...