Gå til innhold

ser dere på dette som et problem ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min og broren hans pleier på og møtes en gang i mnd eller noen gang annen hver mnd, og da reiser mannen min hjem til sin bror. De tar da noen øl eller ti,ser på film og hører på musikk. Da broren hans bor et stykke unna så blir det dyrt med taxi så sover han over til dagen etter. Dette pleier på og være fra en fredag til en lørdag og da har vi som avtale at han skal være hjemme på lørdag innen kl.1200 slik at vi får noe ut av dagen, dette funker faktisk ganske bra.

Men har nå begynnt og irritere meg over disse helgene....hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo bare være fint for han og komme seg litt ut.

Lag deg sånne kvelder selv ? med ei venninde eller noe?

Skrevet

Det hadde eg ikkje hatt noko problem med, syns det hørtes koselig ut. Syns det er eit større problem hvis mannen min er ute her, lokalt, og ikkje kjem heim før på morgo kvisten og bare ligger og sover resten av dagen..... :( Bedre at han heller får lov til å vera hos bror sin og avtala er at han skal komma heim til kl 12.00 dagen etter.

Det hadde eg godtatt også hadde eg laga noko slikt med veninner. Eg har veninner i nærheten så eg hadde kunne tatt drosje heim uten at det hadde blitt for dyrt også kunne eg heller få sova fram til kl 12. Det nyttar ikkje å sei til mannen min for han sover som ein stein og sover nesten ståans....

Skrevet

jada er jo egentlig det for han er ikke noe by type....:))

Jeg kjenner ikke så mange her slik at jag kan gjøre dette med.

Har bodd her bare i to år:))

Skrevet

Du kjenner jo noen da! *vinker*

Jeg hadde virkelig ikke brydd meg døyten om det var en helg hver eller annen hver måned. Min er borte minst 5 kvelder i uken i jobb (og da hele natta også) og i tillegg så er han ute ca en gang per mnd, om ikke to, og reiser bort et par ganger hvert halvår.

Skrevet

Høres koselig ut, syns jeg.

Skrevet

mener du helt seriøst at du irriterer eg over at mannen din er sosial sammen med broren sin en kveld annenhver måned?

Hvis min parter hadde blitt irritert over noe så banalt, så tror jeg jammen jeg hadde begynt å lure......

Mener du at han skal sitte hjemme sammen med deg hver eneste j\kveld og aldri se noe til venner eller familie uten deg på slep?

Skrevet

Ikke et problem i mine øyne, men hadde det derimot vært hver helg hadde jeg reagert. Synes det er fint at han har så god kontakt med sin bror.

Skrevet

hehe..vinker tilbake tillab :))

Skrevet

hihi..ser den..rødme :-/

Skrevet

Jeg hadde ikke irritert meg over det...er jo ikke så ofte akkurat og han kommer jo hjem tidlig på dagen. Hadde ikke gjort meg noe om mannen min gjorde noe sånt - er bare deilig å være alene en kveld i ny og ne;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...