Babyfacepsycho Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hvilken har dere? Våres har vært dårlig lenge, og er ubrukelig nå. Har sett litt på denne. http://www.tvins.com/products/h2oturbo/h2oturbo.php Min søster har kjøpt den nå og vi har prøvd den, og den var kjempe bra. Men lurer likevel på hva andre mener. Godt og se på litt ulike alternativer og tenke seg for først. Vi har barn, hun og katt så trenger en god støvsuger som virkelig tar alt. =)
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 ... som vi har hatt i mange år. Veldig fornøyd med bosch i hvert fall :-) (fikk litt hjelp til å lagre her, he he)
Babyfacepsycho Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Hi hi. Så han er med og taster ja. Dem må lære seg tidlig. Michelle var med meg og tok blodprøve idag. Hun syntes synd på meg når dem stakk da.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Så søt hun er da :-) Stakkars gutten vår måtte ta blodprøve selv her forleden. Det var ikke mye moro skal jeg si deg! Da syntes denne mammaen veldig synd på gutten sin. Jeg er spent på hvordan han reagerer neste gang vi må innom et legekontor med ham ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå