Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 ..til prinsessa her i huset blir åtte år.. Har lovet henne stort kalas i år, siden vi var på ferie i fjor.. Problemet er at jeg ikke er noe flink til planlegging av bursdager, det er faktisk noe av det verste jeg vet, både planleggingen og gjennomføringen.. Så jeg håper at noen kan komme med noen gode tips om hva vi kan gjøre.. Blir vel en 10-12 unger, og vi skal ha det hjemme..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Det er jo ikke så utrolig mye planlegging du trenger å gjøre. Du må ha noe småmat, kake, duk, servietter og evt. servise i "prinsesse" tema om det er det jenta di liker. Mange liker å dele ut godteposer til ungene, men det synes jeg er en uting. Ha snop i skåler heller. Og så kan du finne på en lek. En stor slager hos meg som liten og hos mange nå er fiskeleken. Vi fisket, noen fikk poteter, noen fikk en dorull eller en sko og da var det bare å stille seg i køen igjen helt til alle hadde fått godteri. Var mye latter og skøy. En av bursdagene mine var karneval, en annen hadde kinamat som tema. Da lånte vi litt servise hos en lokal kinesisk restaurant og serverte en orientalsk gryterett med ris til. Noen prøvde seg med spisepinner også. Ble kanskje litt gris, men det var stor stas. Det er jo ikke så mange årene en har til å lage gode barneselskaper på barneskolen. I ti års alderen var det slutt på å invitere alle jentene, da var det bare venninnene og vi holdt på med vårt uten innblanding fra foreldre og etter hvert inviterte vi de kjekke gutta i klassen og hadde "fest" og danset til Always med Bryan Adams på jenterommet (mimre mimre!) Lykke til! Jeg er sikker på at du klarer dette kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå