Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge mensen er jeg 6+5 i dag, men ingen hjerteaktivitet. Hu mente jeg kunne være litt over 5 uker. Men det stemmer jo ikke. Jeg testa positivt for 3 uker siden, og kan umulig ha testa pos i uke 2. Hu mente kanskje at egget hadde gått i dvale, fikk ny ultralyd om 1 uke igjen. Noen som har vært borte i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er, i følge ul sist mandag, 6+4 i dag, men i følge mens er jeg 1 uke lenger. Legen mente jeg ikke kunne blitt gravid da jeg mente det, men det passer med el og jeg vet jeg hadde el da (kjente det godt). Har bestilt ny time om 2 uker, så blir spennende å se hvordan det ligger an da. Lykke til!

Skrevet

Uff, dette var kjedelig. Jeg har desverre opplevd det samme med dårlig resultat, en MA. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hmm. Det som er litt merkelig er at de aller fleste jeg har lest om får samme beskjed. Man kan jo begynne å lure på om målingene og snittstørrelse på embryo rundt uke syv er feil.... Skal ikke spekulere for mye i dette, men jeg fikk også vite at jeg sannsynligvis var en uke kortere enn jeg trodde. Det stemmer ikke! I så fall har jeg testet positivt under en uke (4 dpo) etter el, og det er vel heller ikke så vanlig..

Skrevet

Jeg skal angivelig testet positivt 5 dager etter unnfangelse... men var til ul den 8 og da sa han jammen at han trodde jeg kunne være 1-2 uker lenger på vei enn anntatt... var privat gyn dette da. Blir spennede å se på ord ul da...

Forrige jenta mi kom 11 dager før tiden og omtrent på dagen jeg hadde regnet ut selv.

:) Lykke til

Skrevet

Heihei

Har opplevd noe lignende

Var på ul i uke 7 og hun fant ingeting,mente det var innbilte graviditet!Selvom jeg hadde 3 positive tester!

Kom tilbake i uke 8 og da var alt perfekt:)Var en annen som tok ul da!

Synes det er rart at de ikke fant noe i 7 uke,men alt er iallfall i skjønneste orden nå:)

Lykke til!

Skrevet

At str er forskjellig vet jeg kan skje, men at det ikke er noe hjerte som banker er rart... Er utrolig kvalm hele tida, kaster opp, er varm og kald om hverandre. Er i utrolig dårlig form generelt. Må jo være noe alvorlig galt... Men får bare vente å se. Jeg testa pos for 3 uker siden. Da var jeg 1 dag over mensen, altså 4+1 uker på vei. Jeg kan jo umulig ha testa pos når egget ikke var befrukta...

Skrevet

jeg var på ul da jeg ifølge mensen skulle være 6 uker på vei. lege fant bare antydning til plommesekk og inget embryo. hun sa bare at enten var jeg mye kortere på vei, eller så var jeg ikke gravid i det hele tatt. 3 uker etter viste ny UL en livlig liten krabat :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...