Gå til innhold

magevondt hos 3 mnd gammel baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 uker som siden 2 ukers alder har slitt med magesmerter etter han har spist. Han roer seg aldri før 30-90 min etter han har spist og det eneste som funker stort sett hver gang er å gå med han i armene eller trille tur ute. Bilkjøring er også en slager.

Jeg ammet til han var 6 uker, men gav opp da alt gikk i stå for han. Trodde det ville bli enklere å gi flaske da jeg iallfall kunne kontrollere matstrømmen og mengden, men den gang ei. Angrer stort på at jeg sluttet å amme nå, til tross for 2 brystbetennelser på 4 uker.

Da han begynte å få mme fikk han nan, men der gulpet han opp mesteparten. Gikk så over til Hipp, men det hjalp lite. Byttet deretter til Småfolk som vi bruker nå, men han er fortsatt urolig.

Han er avhengig av å rape 4-5 ganger i løpet av matingen og gulper nesten hver gang han raper.

Når han endelig sovner kan han han plutselig våkne og hylskrike. Da sitter det som regel fast en rap som må opp.

Hva kan jeg gjøre? Har prøvd sukkervann og bytte flasker(fra avent til mam) uten effekt. Malt er og testet uten hell.

Dette begynner å gå kraftig utover dagsovingen, så den siste uka har han vært mye overtrøtt i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...