Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har fått vite kjønnet på UL, men som har en følelse at det kan være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Fikk vite jente og jordmor var ikke i tvil. Var ikke snakk om "mest sannsynlig" eller 99.9 prosent. Det var rett og slett en jente. Likevel har går jeg med guttefølelse. Tror ikke noe særlig på at det er jente, selv om hele slekta er full av jenter.

Men er likevel innstilt på jente og har navn på henne, så jeg er ekstremt nervøs nå når jeg skal på 3D ultralyd neste torsdag. Jeg er sikker på at det har skifta kjønn :P

Skrevet

jeg har hatt guttefølelse fra dag 1. Og det stemte bra det :) Var heller ikke noe tvil om at det blir gutt her nei...

Skrevet

Jeg fikk ikke vite 100% at det var jente på ordinær ul. Så jeg har fortsatt problemer med å si hun...Dette er skikkelig kjedelig, for jeg ønsker jo å begynne å handle inn klær osv. Og hadde hvert så mye bedre å vite sikkert. Men har ikk ul igjen før i uke 32, er det for sent å kunne se kjønnet da i.o.m at h'n er så stor? Er 26 uker på vei nå. Alle var helt sikre på at jeg skulle få gutt, men barnefar har vendt seg til tanken på at det er jente, og kaller henne lille jenta vår osv. Jeg vil også kunne føle det, men klarer ikke uten å ha det bekreftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...