Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få litt tips nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Her blir det hjemmelaga pizza når jeg bare orker å reise meg opp av sofaen,hehe.

Skrevet

Hehe.... Her blir det super enkelt med speilegg og brødskiver, kan vel egentlig ikke kalles middag engang. Men sånn går det når en er matlei :-p

Skrevet

Her blir det Italiensk gryterett fra Toro med potetmos og salat til. Er ikke akkurat favoritten min, men når jeg er matlei får samboeren få det han har lyst på ;) Ellers hadde jeg svinekoteletter med ris og grønnsaker i går, det er alltid kjempegodt!

Skrevet

Vi skal ha fajitas med biffstrimler marrinert i jalapenjio saft.. Stekt sopp, paprika, jala, isbergsalat og mais.. Med rømme og guakomole.. namnam..

Skrevet

Så mye godt dere har, allesammen. Her blir det visst pannekaker nå, mannen hadde handlet inn:)

Kjekt m slike tråder, så kan man gi hverandre ideer til morgendagens middag.

Slike varme sommerdager blir man så lite kreaktiv og matlei:)

Skrevet

Å, jeg har sååå lyst på fiskepinner! Men jeg orker virkelig ikke å gå til butikken. Må bruke litt tid på å manne meg selv opp... butikken ligge 500 m unna... litt sliten?

Skrevet

Her blir det stekte fiskekaker med løk, bacon, gullerøtter, poteter og brun saus. Prøver å ha fisk en gang i uken...er dere flink på fiskeretter??

Ellers lagte jeg en forsyning til fryseren av pizzahorn i går, wok er jo sunt og godt også;)

Skrevet

Svinesteaklets, potetmos og asparges. Har en uhyre kresen åtteåring på besøk.

Skrevet

Couscous og gryterett lagd av hakkede tomater, kikerter og litt ulike grønnsaker. Og litt chili og hvitløk for å gi den skikkelig smak:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...