Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Typen eller han jeg holder på med, skriver med en jente på facebook nå på wallen, ser helt uskyldig ut fra hans side men hun er SÅÅÅ besatt av ham,s kriver til ham hver eneste dag og de bor i samme by, jeg blir nesten litt lei meg her nå Skrev en liten kommentar til ham igår og det svarte han ikke på, så jeg vet ikke om jeg har grunn til å unnskylde meg, hun spurte ham og han ville løpe en tur med hunden hennes, og han sa nei det regner, så skrev hun ja du kan jo alltid ta med deg en paraply osv.. Hun fløøørter sånn med ham:(
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 synes du bør spørre ham KEM hun er??? hadde ikke godtatt det !
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Har du og han snakket om at dere er ecsclusive for hverandre eler er det ingen regler? Mulig han vet du leser det og synes det er litt stas og. Ikke sikkert hun vet noe om deg, kanskje du bør snakke litt seriøst med han om det er vondt for deg, om du vil noe mer med denne fyren.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hi her, jeg tenker ikke snakke med ham nå, føler meg faktisk litt.. hvorfor svarer han henne liksom, greit de er venner men hun virker jo helt betatt av ham... Ja ja , hun har sett at jeg har kommentert på bildene av ham og ham på mine det gjør han stadig vekk og legger til søte ord osv.. og skriver alltid kyss osv..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Det blir sikkert bedre når dere begge er ferdig på ungdomsskolen!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Faen så kjipe enkelte er her inne.. "Blir nok bedre når dere er ferdig på ungdomsskolen". Sånt som dette skaper stress uansett alder, og er ikke nødvendigvis et "fjortisproblem" Men uansett, tilbake til saken. Jeg personlig ville ikke syntes det var greit. Men det handler om hvor dere er i forholdet og om det faktisk er et forhold. Men er det på vei til å bli noe ordentlig, tenker jeg dette er et godt tidspunkt for å snakke om grenser. Det er ikke sikker han tenker over at det kan skape et problem. Fortell hva du føler om det, uten å "anklage" han på noe vis (da det som sagt ikke er sikkert at han ser på det som noe problem da han kanskje ikke kjenner dine grenser). Synes du det er ugreit, og han ikke viser noen forståelse for hvordan du føler om saken, ja da må du kanskje vurdere om dette er noe å gå videre med. Men dette er min "synsing" og hva jeg ville gjort i situasjonen, altså ikke noe fasitsvar. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 tusen takk, det med at vi bor på avstand gjør det ikke lettere. Vi har det utrolig bra sammen, men sånne små ting kan jo gjøre en usikker pga avstanden.. Man kaan jo ikke vite hva som skjer når man ikke er tilstede osv.. Men saken er at jeg liker ham veldig godt og ble litt såret, ser at hun forsetter å skrive til ham som bare det, vet ikke om ham svarer henne da.. Men hun virker såååå gal etter ham jaja.. Jeg har ikke tatt kontakt med ham idag og føler meg litt.. nedenfor pga av det.. Blir bedre når jeg forlater ungdomskolen? Takk:) Hyggelig svar, hvor gammel er du da? hi
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Så lenge han ikke har rotet med henne på noen måter, så syns jeg at du overreagerer. Frem til han bestemmer seg for å gjøre noe med dama så burde du stole på han.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Jeg syns du overreagerer ja. Men hva jeg mener vil vel ikke hjelpe på følelsene du føler når du ser disse to prate sammen på fb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå