*tullemor* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Ja, som overskriften sier... Når gjør dere klar baby sengen/vuggen og legger på sengetøy og sånn? Jeg er 39 uker nå, og har så lyst til å re opp baby senga ;-))
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Ikke før babyen er hjemme tenker jeg.
Stilars Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er i uke 33. samboeren er akkurat fedig med å sette sammen senga, og jeg tenkte å dra og kjøpe alt utstyr til senga, og re opp nå jeg
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Her har sengen stått klar i en mnd allerede, he he. Mannen skrudde den opp før han dro vekk på jobb, og da tok vi likså godt på sengetøyet også! :-) Enda 2 uker igjen til termin her!
*tullemor* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Da rer jeg opp nå jeg.. hehe! Bare legge et håndkle over pga støvet kanskje :-p
terminijuli -fødeklar Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Tenkte jeg skulle re opp babysenga i kveld, er 3 uker til termin her. Og senga ble montert for en uke siden. Synes det er greit å ha det klart Tror faktisk alt er i hus og klart til den lille kommer nå, det eneste som gjenstår er at mannen og jeg skal "øve oss" på å montere inn og ut bilstolen. Kan tenke meg at det fort blir litt kløning når vi skal hjem fra sykehuset, hehe
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 mannen kommer hjem imorgen fra nordsjøen.så da skal han ta den ned fra loftet å skru den sammen.så vasker jeg den og legger i madrass.dyna legger jeg i men tar ikke på trekket før babyen er født.det kan jeg legge på når jeg kommer hjem hvis ikke da mannen har gjort det klart!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 senga står klar alt nå... er i uke 33.. sengetøyet er vasket og klart tenkte jeg skulle få mamma til å legge det på da ho skal vaske leiligheten mens jeg fortsatt er på sykehuset....
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Senga å sengetøyet er klappa klart til den lille snuppen i magen.... 18 days til Ul terminen min nå så nå kan erta bare komme.. :0PPPPPPP
Tøssa Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 når soverrommet er ferdig mala tenker jeg, så ikke riktig ennå...er i uke 35 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå