Gå til innhold

Jente eller gutt?


begla

Anbefalte innlegg

Hva tror dere frøet deres er?

Jeg har ei jente fra før og var sikker på at det var ei jente hele svangerskapet. Denne ganga vet jeg ikke hva jeg tror, men jeg håper nok det blir ei jente til....

 

Selv om det sikkert blir greit med en gutt også. Det viktigste er jo tross alt at babyen er frisk og rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en jente på 7, og følte, som du sier også, på meg hele veien at det var en jente. Da de bekreftet det på ultralyden svarte jeg: Jamen, det vet jeg vel! ;)

Tror egentlig det blir en gutt denne gangen, men vet ikke hvorfor jeg tror det da ;) Magefølelsen sikkert...

Som du sier, det viktigste er at babyen er frisk, uavhengig av kjønn :) Blir like høyt elsket for det :D

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente på snart 9 og en gutt som blir 2 like etter at neste småttas er født. Har loftet fullt i gutteklær, og en søster som nettopp har fått en liten jente, så uansett har vi det vi trenger av utstyr. Har snakket om at vi kanskje ikke skal vite om det er gutt eller jente denne gangen - bevare spenningen helt til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gutt fra før, og der hadde jeg det på følelsen føre jeg ble gravid at jeg kom til og få gutt:) og det gjorde jeg jo.... har også den følelsen nå.... så blir nok en gutt til her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid tenkte jeg at det var en gutt, for meg er det det samme hva det er :) Jeg var inne på et slikt kinesisk skjema som visst med 99 % sikkerhet kunne vise hva slags kjønn det blir, etter hvor gammel du var da den ble unnfanget og i hvilken måned det var. Og da kom det frem at det var en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2 jenter fra før, og tror dette også blir en jente :) Veldig greit siden jeg har masse jenteklær :)

Men uansett hva det blir så er jeg strålende fornøyd jeg:)

 

Har også sett på kinesisk fødekart, og hver gang har det stått at det skulle bli gutt ;) Stemmer ikke alltid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...