babyfrøken *mamma* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Herregud, en vet en er småbarnsmor når en faktisk poster et spørsmål om noe sånt, men pytt sann! ;o) Har ikke sett det på noen uker, tror det siste jeg så var at Jack og Martha signerte skilsmissepapirene, og at Kim dro til Kit. Har det skjedd mye siden det?! Og hvorfor er det Tour de France istedenfor liksom, DET er iallefall uinteressant! (",) Noen som vet om det kommer tilbake etter TDF er ferdig?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 det er sånn hvert år... h&a kommer tilbake når det er ferdig, og kommer også en dag innimellom når det er hviledager i touren.
Maia&Mathias <3 Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ser også på H&A, veldig gøy synes jeg!! :-O Har skjedd litt ja; Brad fridde til Sally, men Sally sa nei.... Guttene; Brad, Ric, Mr Stewart, Dan og Jack reiste ut i båt for å fiske, og plutselig ble de overrasket av en stor storm. Jentene ble veldig redde og engstelige, og episoden sluttet med at Colleen kom å fortalte at redningshelikopteret hadde funnet båten men at det bare var fire mann som svømte rundt båten..... Så har Mattie stukket av med noen typer. Tror det er det som har skjedd i røffe trekk. H&A er tilbake til mandag! JEEEEYYY! ;P
babyfrøken *mamma* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Flotting! Takk skal dere ha ;o)
Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Tilbake igjen mandag, er det det dere sier? Blir det noen ny pause i sommer etter det? Eller bare fotsetter det videre da? Liker ikke å gå glipp av noen episoder - og alltid når det starter opp igjen hopper de jo over en episode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå