Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lere som har det slik,, er 10-11 uker på vei,, små kvalm og sliten,, men føler på en måte at jeg ikke er gravid,, sikkert rar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to..... Må nok vente noen uker til.

Skrevet

Du er nok ikke rar, og jeg tror dette må være et ganske vanlig "problem".

Jeg kjenner meg heller ikke gravid, selv om jeg er 12+4 i dag. Brystene er mindre ømme, nesten ikke i det hele tatt. Og jeg kjenner meg i god form når jeg våkner om morgen, er ikke kvalm og har ingen vondter.

Vi var på innvendig ul hos gynekolog på torsdag, og der fikk vi se en liten sprelsk unge. H*n sparket med beina og veivet med armene så det var vanskelig for gyn å få tatt et skikkelig bilde. Og jeg som trodde jeg hadde mistet knøttet vårt! Må se på bildet med "farts-strekene" mange ganger om dagen for å minne meg på at jeg er gravid (bena og armene er liksom bare utflytende streker men man kan lett se hodet og kroppen), selv om jeg har lagt på meg ca 2,5 kg og blitt rundere rundt magen, og faktisk HAR kjøpt meg gravidbukser (faktisk 4 stk på salg...:-))

Men FØLELSEN av å ha et barn i magen er liksom ikke tilstede, selv om jeg VET det. Går liksom bare og venter på at jeg skal kjenne at det er noe der. Håper jeg snart får kjenne spark :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...